به میزبانی آکادمی ملی المپیک و جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی:مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو در سه وزن نخست برگزار شد

به میزبانی آکادمی ملی المپیک و جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی:مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو در سه وزن نخست برگزار شد
صبح امروز و در حضور محمد حسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو، مسابقات انتخابی سه وزن نخست تیم ملی جوجیتسو در دو استایل فایت و برزیلی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از معرفی اسامی برترین های جوجیتسو توسط نمایندگان استانی این رشته ورزشی به انجمن جوجیتسو، اعضاء کمیته فنی این انجمن ضمن دعوت از نفرات برتر آخرین مسابقات کشوری، اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان در دو استایل فایت و برزیلی کرد.
منفی 56 ، منفی 62 و منفی 69 کیلوگرم، اوزان مختلف مسابقاتی بود که صبح امروز مدعیان حضور در تیم ملی جوجیتسو در آن حضور یافتند. 
رسول یکتا پرست، محمد بختیاری نژاد و سید امیر خوشبین به عنوان کمیته فنی، امید پوراسفندیار به عنوان مسئول کمیته برگزاری و یوسف جولانی به عنوان مسئول داوری این مسابقات حضور داشتند.
لازم به ذکر است از سوی کمیته فنی انجمن جوجیتسو، تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی چهار وزن دوم این تیم (منفی 77، منفی 85، منفی 94 و مثبت 94 کیلوگرم) نیمه نخست تیرماه اعلام شده است که در سالن چند منظوره ورزش های رزمی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
گفتنی است مسابقات قهرمانی کشور جوجیتسو که به دلیل شیوع کرونا با وقفه ای سه ساله پیش رو بود، اواخر تیرماه سال جاری در استان تهران برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است پس از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات انتخابی در اوزان هفت گانه و همچنین برترین های مسابقات کشوری، نفرات برتر به اردوی تیم ملی جوجیتسو دعوت خواهند شد تا پس از طی چند مرحله اردوی انتخابی، ترکیب اصلی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی مشخص شود.
مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان آبان ماه سال جاری و به میزبانی ابوظبی برگزار می شود.
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.