برگزاری نشست صمیمی دکتر صالحی امیری و دکتر نصرالله سجادی با کمیسیون ورزشکاران

برگزاری نشست صمیمی دکتر صالحی امیری و دکتر نصرالله سجادی با کمیسیون ورزشکاران
نشست صمیمی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته و دکتر نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس ،صبح امروز (۲۳خرداد) با حضور اعضای این کمیسیون در سالن شماره 1 کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد بیداریان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران  در این باره گفت: پیش از این قرار بود نشست کمیسیون ورزشکاران در اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که بدلیل شرایط خاص کرونایی به امسال موکول شد و در ابتدای سال ۱۴۰۱ نیز باتوجه به اینکه برخی از ورزشکاران در اردوی بازی های آسیایی هانگژو حضور داشتند این نشست به تعویق افتاد که در نشست امروز مقرر شد هرچه سریعتر جلسات  رسمی کمیسیون بطور مرتب برگزار شود.

وی ادامه داد: در نشست امروز  تصمیم بر این شد  محمد باقری معتمد بعنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران کاروان اعزامی کشورمان به بازی های کشورهای اسلامی قونیه را همراهی کند.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران تاکید کرد: نشست صمیمی امروز با مسئولان محترم کمیته ملی المپیک بسیار مفید بود،  بخصوص که  رئیس محترم کمیته ملی المپیک  پیشنهادات و راهکارهای بسیار خوبی برای تدوین برنامه های این کمیسیون در سال ۱۴۰۱  مطرح کردند و حمایت های دلگرم کننده ای داشتند.

وی ادامه داد: طبق پیشنهاد آقای دکتر صالحی امیری مقرر شد تا از بودجه ۱۴۰۱ کمیته ملی المپیک،  ۵ میلیارد تومان از اعتبار حمایت از قهرمانان - ورزشکاران و پیشکسوتان برای رفع مشکلات هر دو گروه بصورت مساوی  و پس از بررسی درخواست این افراد و در صورت تایید از اعتبار بودجه مصوب شده به آنان پرداخت شود.

بیداریان افزود: در همین راستا دکتر صالحی امیری پیشنهاد دادند تا کمیته رفاهیات در کمیسیون برای بررسی و حل مشکل ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان تشکیل شود.

وی ادامه داد: همچنین  مقرر شد تا اعضای کمیسیون ورزشکاران  با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان بمنظور حل مشکلات ورزشکاران و بخصوص بیمه آنان دیدارداشته باشند که   دکتر صالحی امیری برای  انجام این دیدار حمایت های لازم را از ما داشته باشند و حتی با آقای عاصم یوسفی مدیریت شرکت توسعه و تجهیز اماکن نیز دیدار داشته باشیم.

وی افزود: در نشست صمیمی کمیسیون ورزشکاران با دکتر صالحی امیری و دکتر سجادی پیشنهاداتی درخصوص استخدام ورزشکاران ارائه و مقرر شد تا در جلسه رسمی کمیسیون ورزشکاران آیین نامه استخدامی ورزشکاران، مدال آوران المپیک، آسیایی و جهانی که در دولت قبلی ابلاغ شده است بررسی و در صورت نیاز بازنگری شود.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران گفت: یکی از پیشنهادهای خوب دیگری که مطرح شد این بود که هیئت رئیسه کمیسیون ورزشکاران با حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران جلسه ای در خصوص واگذاری اماکن ورزشی به ورزشکاران المپیکی و مدال آوران آسیایی و جهانی بمنظور کارآفرینی و درآمدزایی این عزیزان  برگزار کند تا  در شورای شهر  تهران مطرح و پی گیری شود.
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.