حسین المسلم در دیدار با دکتر صالحی امیری عنوان داشت:اقدامات مثبت شما در این مدت برای ورزش ایران غیر قابل کتمان است

حسین المسلم در دیدار با دکتر صالحی امیری عنوان داشت:اقدامات مثبت شما در این مدت برای ورزش ایران غیر قابل کتمان است
حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین المللی شنا و حیدر فرمان مدیر بازیهای آسیایی و رئیس انجمن بین المللی کوراش ظهر امروز پس از بازدید از موزه ورزش (شنبه 21 خرداد) در محل کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  این دیدار با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،حسین المسلم ،حیدر فرمان،دکتر نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل، دکترعلی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ، دکتر سید محسن میرمشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست کمیته، سپیده گلیجانی مقدم مدیر موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک، دکتر محسن رضوانی عضو هیئت اجرایی کمیته و رئیس فدراسیون شنا ، علی کریمی فیروزجایی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه فدراسیون سوارکاری، محمد داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، وحید مرادی برگزار شد.

 

دکتر صالحی امیری ضمن اظهار خرسندی از حضور حسین المسلم و حیدرفرمان در ایران گفت: حقیقتا همه ما در مجموعه ورزش ایران برای شیخ احمد که هرجا هست آرزوی سلامتی میکنیم .

وی تاکید کرد: هیچ تقاضایی نداریم  جز اینکه دو تقاضا از  شما داریم یکی انتظار حمایت داریم
ورزش ایران با ۵۲ فدراسیون شایستگی توسعه بیشتری در آسیا دارد و دومین انتظار مااینست که با مجموعه زیرساخت ها , آمادگی کامل برای برگزاری رویداددهای آسیایی داریم.

دکتر صالحی امیری افزود: با توجه به پیش رو بودن دو رویداد مهم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه و بازی های آسیایی هانگژو، آمادگی کامل داریم و باور داریم  که جایگاه خوبی کسب خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان تاکید کرد:  رسما اعلام میکنم شیخ احمد و همکارانشان در OCA همیشه با ما همراهی و همکاری داشته اند و از شما نیز دعوت میکنم تا در فرصت مناسب  تری حداقل دو تا سه روز  میزبان شما باشیم تا بتوانیم واقعیت های ورزش ایران را به شما نمایش دهیم.

 

رسانه جدید

 

در ادامه این دیدار حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین المللی شنا اظهار کرد: خانواده المپیک و ساختار ورزش ایران برای من شناخته شده است و از سال ۸۵ با آن آشنایی دارم

وی خطاب به دکتر صالحی امیری  تاکید کرد: باور دارم ایران یکی از قدرت های ورزش  آسیا است و همیشه  چالش وجود دارد اما با رهبری شما در کمیته ملی المپیک که هم در داخل میدان هم در خارج از میدان فعالیت دارید؛ از جمله راه اندازی موزه ملی ورزش که برای نسل های بعدی بسیار حائز اهمیت است چراکه به درک ارزش ها ی ورزش توجه شده است.


حسین المسلم درباره  عضویت ایران درمجامع بین المللی افزود: ایران یک عضو فعال است و وظیفه ما حمایت و کمک از این کرسی هاست، صراحتا اذعان میکنم در گذشته عدم هماهنگی هایی نسبت به الان وجود داشت و خوشحالیم که دوستان ما در نقطه ای شروع کردند که این هماهنگی صفر بود با حضور شما کانال ارتباطی برقرار شد ما هم خرسندیم از این ارتباط و مطمئنیم که شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.

وی ادامه داد: همه عزیزانی که در اینجا حضور دارند تیم شما هستند و آنچه خواسته شما هست باید در قالب منطقی عنوان و برآورده شود بخصوص که اقدامات مثبت شما در این مدت برای ورزش ایران غیر قابل کتمان است.

حسین المسلم در پایان تاکید کرد: ایران پتاسنیل راهبردی در ورزش منطقه را دارد و رهبر بزرگی در راس کمیته ملی المپیک دارید و با تعاملی که شما دکتر صالحی امیری بین همه اعضا و فدراسیون ها ایجاد کردید  ارزشمند و قابل تقدیر است و همواره در دیدار با شما حمایت کاملی از فدراسیونهایتان دارید و تداوم حضور شما در ادامه  این موفقیت ها تاثیر گذار است چرا که تعامل خوبی در مجموعه ورزش کشور بوجود آوردید و کارهای بزرگی در این مدت انجام شده است که غیر قابل انکاراست.

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.