مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک سنگاپور – ازبکستان؛شیخی سهمیه المپیک را کسب کرد

مسابقات کشتی آزاد  کسب سهمیه المپیک سنگاپور – ازبکستان؛شیخی سهمیه المپیک را کسب کرد
مهران شیخی با کسب مدال طلای وزن 46 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در ازبکستان سهمیه المپیک را کسب کرد و دیگر سهمیه‌ها به کشورهای ژاپن، تاجیکستان، ازبکستان و هندوستان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،در پایان رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک سنگاپور ؛ تیم ایران صاحب یک مدال طلا در وزن 46 کیلوگرم توسط مهران شیخی، دو مدال نقره توسط جواد ضیایی و شاهین ضعیف تن در اوزان 54 و 76 کیلوگرم و یک مدال برنز توسط رضا رجبعلیان در وزن 63 کیلوگرم شد.
با پایان یافتن رقابت‌های گزینشی کشتی آزاد المپیک سنگاپور که در رده‌ی نوجوانان در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد مهران شیخی آزادکار وزن 46 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال و در دوتایم و با نتایج مشابه 2- صفر عبدالرشیداف از ازبکستان را شکست داد و ضمن کسب مدال طلا ، سهمیه المپیک سنگاپور را نیزکسب کرد. دیگر سهمیه‌های این رقابت‌ها را نیز نمایندگان کشورهای ژاپن، تاجیکستان، ازبکستان و هند بدست آوردند.
براساس این گزارش: در دیدار فینال وزن 54 کیلوگرم جواد ضیایی با نتیجه صفر- 2 و صفر- 5 مغلوب تاکاهاشی یوکی از ژاپن شد و به مدال نقره دست یافت. در دیدار فینال وزن 76 کیلوگرم شاهین ضعیف تن در دو تایم و با نتایج مشابه صفر- 2 مغلوب دیربک ارگاچف از ازبکستان شد و صاحب مدال نقره شد و در وزن 63 کیلوگرم نیز رضا رجبعلیان در سه تایم و با نتایج 1- صفر، صفر- 1 و 3- صفر کشتی‌گیر ژاپنی را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.
اسامی نفرات اول این مسابقات که صاحب سهیمه المپیک شدند به شرح زیر است:
46 کیلوگرم: مهران شیخی (ایران)
54 کیلوگرم: تاکاهاشی یوکی (ژاپن)
63 کیلوگرم: کادیروف (تاجیکستان)
76 کیلوگرم: دیربک ارگاچف (ازبکستان)
100 کیلوگرم: کامیان ساتیاوار (هند)


۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.