معرفی هیأت داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران

معرفی هیأت داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران

با معرفی هیأت داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران، داوری آثار رسیده به این جشنواره آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی این جشنواره، با حکم سیدمجتبی علوی، دبیر و عبدالحمید احمدی، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، مجتبی آقایی، علی سامعی و امین محمد جمالی از ایران، پیتار سابل از کرواسی و عیسی ابراهیم از بحرین آثار رسیده به پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران را داوری می‌کنند.

*مجتبی آقایی: استاد دانشگاه و چهره پیشکسوت عکاسی، لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، فوق لیسانس مدیریت امور فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی و دارای مدرک درجه یک هنری (دکترای افتخاری) در رشته عکاسی از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور.

*علی سامعی: نماینده فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران، دبیر جشنواره بین‌المللی عکس خیام و برنده جوایز متعدد در جشنواره‌های داخلی و خارجی، سابقه داوری در جشنواره‌های بین‌المللی بسیار  از جمله در پرپنیان فرانسه، چین، مجارستان، ترکیه، صربستان، پرتغال، عمان، کرواسی، مصر، مونته نگرو، ایرلند و...

*امین محمد جمالی: عکاس مطرح خبری و ورزشی، همکار Getty Images و دارای سابقه همکاری با نیویورک تایمز، گاردین، تایمز، ESPN و...، یکی از فینالیست‌های اولین دوره جوایز رسانه ورزشی AIPS از آسیا و اقیانوسیه.

* پیتار سابل: عکاس مطرح اهل کرواسی، برنده جشنواره های متعدد بین المللی در بیش از ۴۰ کشور و برنده جوایز جهانی سونی، عکاس برگزیده انجمن عکاسی آمریکا و فیاپ.

* عیسی ابراهیم: عکاس ژورنالیست مطرح جهان عرب از کشور بحرین، همکار روزنامه ها و نشریات متعدد، برنده جشنواره های بین المللی در کشورهای مختلف، برگزار کننده جشنواره های عکس از جمله جشنواره عکس بحرین و مسابقات عکاسی خاورمیانه، داور چندین جشنواره بین المللی، عکاس برگزیده انجمن عکاسی آمریکا و فیاپ.

در پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران حدود ۳ هزار عکس از عکاسان ۵۲ کشور ارسال شده است و داوری نیز در چند روز گذشته آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در سه بخش اصلی برگزار می‌شود و جوایز نقدی علاوه بر یادمان و تندیس جشنواره به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بخش خصوصی و به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام، تیر و مرداد ۱۴۰۱ در تهران و منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود‌.

۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.