به میزبانی آکادمی ملی المپیک:مراسم تجلیل از مدال آوران رشته ورزشی جودو در المپیک ناشنوایان 2022 برزیل برگزار شد

به میزبانی آکادمی ملی المپیک:مراسم تجلیل از مدال آوران رشته ورزشی جودو در المپیک ناشنوایان 2022 برزیل برگزار شد

صبح امروز و با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، قهرمانان مدال آور تیم ملی جودو ناشنوایان و دیگر مسئولین فدراسیون و انجمن جودو ناشنوایان، مراسم تجلیل از مدال آوران جودوکار در المپیک ناشنوایان، در سالن شماره 2 استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در کاشیاس دوسول برزیل برگزار و کاروان ورزش ایران با رکورد شکنی موفق به کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۴ برنز و مجموع ۴۰ مدال شد که در رتبه سوم جدول توزیع مدال قرار گرفت.
تیم ملی جودو ناشنوایان که با پنج جودوکار در این رویداد حضور پیدا کرده بود، موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز شد. امیرمحمد دفتری در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم و مهرداد صیدی در وزن منهای 100 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا، علی سلحشور در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم و حسین‌الله کریمی در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم مدال نقره و مسعود رستگار در وزن به اضافه 100 کیلوگرم مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.
پخش پاورپوینتی از تاریخچه و کادرانجمن جودو ناشنوایان، سخنرانی رئیس و نایب رئیس فدراسیون، سخنرانی رئیس و دبیر انجمن جودو ناشنوایان و در نهایت تجلیل از مدال آوران تیم ملی جودو ناشنوایان در المپیک برزیل، از جمله برنامه هایی بود که در این مراسم به آن پرداخته شد.

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.