دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)؛ تیم سیتلکام با حضور بهترین‌ها قهرمان شد

دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)؛ تیم سیتلکام با حضور بهترین‌ها قهرمان شد
دومین دوره از مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی با قهرمانی تیم سیتلکام ایران به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، تیم سیتلکام موفق شد با کسب ۱۰ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۴ مدال برنز، بعنوان قهرمانی دومین دوره از مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی دست پیدا کند.

در این رویداد تیم عراق با ۶ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان شد و تیم پاکستان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز در جایگاه سوم ایستاد.  

در این مسابقات که از روز گذشته (یکشنبه- ۸ خرداد ماه) به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) آغاز شد، بیش از ۲۰۰ ورزشکار در قالب ۸ تیم خارجی و ۷ تیم ایرانی حضور داشتند که امشب با معرفی تیم های اول تا سوم به کار خود پایام دادند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و نایب رییس فدراسیون جهانی، شوگو ماران دبیرکل کنفدراسیون دو و میدانی آسیا، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، تاج فیروز رییس تربیت بدنی آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این رقابتهای جذاب و دیدنی احسان حدادی تنها مدا آور دو و میدانی ایران در المپیک لندن و دارنده ۴ مدال طلای بازیهای آسیایی (چهار دوره پیاپی) در قالب تیم سیتلکام (تیم قهرمان) شرکت کرد.

ورزشکاران زیادی موفق شدند رکوردهای دور نخست این مسابقات را جابجا کنند و بهبود بخشند.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.