حسین وفایی : حاضر نیستم وطنم را با کشور دیگری عوض کنم

حسین وفایی : حاضر نیستم وطنم را با کشور دیگری عوض کنم
قهرمان اسنوکر جهان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: هرگز حاضر نیستم وطنم را با کشور دیگری عوض کنم. در تمامی مسابقات جهانی‌ نیز با افتخار با پرچم ایران بر روی پیراهنم، رقابت کرده‌ام.

 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد ؛ ؛ «هاشم اسکندری» رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و «حسین وفایی» قهرمان اسنوکر جهان با «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست هاشم اسکندری به موفقیت‌های حسین وفایی در سال‌های اخیر اشاره کرد و در خصوص برنامه‌ها و روند میزبانی کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی توضیحاتی را ارائه داد.

همچنین حسین وفایی ورزشکار پرافتخار دنیای اسنوکر گفت: بسیاری از ورزشکاران در این تفکر اشتباه بسر می‌برند که ورزشکاران دیگر کشورها در پر قو زندگی می‌کنند در حالی که چنین نیست و در کمتر کشوری مانند ایران شاهد محبوبیت و توجه به ورزشکاران حرفه‌ای هستیم. هرگز حاضر نیستم وطنم را با هیچ کشور دیگری عوض کنم. در تمامی مسابقات جهانی‌ نیز با افتخار با پرچم ایران بر روی پیراهنم، رقابت کرده‌ام. به عنوان فردی که سال‌هاست به واسطه مسابقات پی در پی در سفر هستم، می‌گویم که هیچ کجا وطن نمی‌شود.

وی ادامه داد: شاید سختی‌هایی وجود داشته باشد، اما مسائل دیر یا زود حل خواهند شد و نباید از امید دست برداشت. ورزشکاران ایرانی در هر رشته از جمله اسنوکر ظرفیت‌های بالایی دارند و این امر را در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی به اثبات رسانده‌اند و اعتقاد دارم که با حضور سجادی در راس ورزش کشور مشکلات بسیاری از قهرمانان ملی در تمامی رشته‌ها مرتفع خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: خوشحالم که ورزشکاری همچون حسین وفایی در کشورمان داریم که می‌گوید من ایران را با هیچ یک از کشورهای جهان عوض نخواهم کرد و هیچ جایی بهتر از کشورم ایران نخواهد بود. ما قهرمانان ورزشی بسیاری در رشته‌های مختلف با عنوان لژیونر داریم که درآمدهای ارزی دارند و همچنین متعلق و متعصب به کشورشان هستند و هنگام مسابقات ملی در کشور حضور دارند.

سجادی ادامه داد: امیدوارم روند رو به رشد اسنوکر ایران با حسین وفایی تداوم داشته باشد و نفرات جدیدی را از کشورمان در تور حرفه‌ای‌ها مشاهده کنیم. با شناختی که از هاشم اسکندری و مجموعه مدیریتی این فدراسیون دارم، می‌دانم این امر محقق خواهد شد

۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.