تمدید مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران
ثبت‌نام آثار برای حضور در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران تا پایان روز هفتم خرداد تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی این رویداد، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‌ و تلویزیون ورزشی (Ficts) است که به منظور رقابت بین فیلم‌سازان، برنامه‌سازان، کشف استعدادهای جوان و معرفی چهره‌ای خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و FICTS در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار می‌شود.

در این جشنواره علاوه بر فیلم‌های سینمایی، مستند کوتاه و بلند، فیلم‌های داستانی کوتاه و بلند، فیلم‌نامه‌نویسی، پویانمایی، تیزر و نماهنگ تولید شده در فاصله سال‌های ۱۳۹۸ به بعد، آثاری با موضوعات روح المپیک و پارالمپیک، مفاهیم صلح و دوستی، ورزش همگانی و سلامت عمومی، ورزش و مبارزه با اعتیاد و بازی‌های محلی، بومی و عشایری می‌توانند در بخش ویژه ملی این رویداد شرکت کنند.

جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان 34 کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلم‌سازان و سینماگران این کشورها است؛ با توجه به جایگاه بین‌المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.

در این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، سیدمجتبی علوی به عنوان دبیر و عبدالحمید احمدی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره، نماینده کمیته ملی المپیک و مشاور وزیر ورزش و جوانان حضور دارند.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام تا هفتم خردادماه به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.sportfilmfest.ir مراجعه کنند. در این دوره علاوه بر جوایز نقدی، از سوی نهادهای حامی جشنواره از آثار برتر تقدیر خواهد شد.

* ارسال آثار به جشنواره عکس ورزشی ادامه دارد

همچنین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران که با همکاری نمایندگی فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی برگزار می شود تا 7 خرداد تعیین شده است و علاقه‌مندان در این بخش برای ارسال آثار می‌توانند به سایت بخش عکس به نشانی www.sport.salon.photoمراجعه کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران با حمایت کمیته ملی المپیک،کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت ارشاد در بخش خصوصی و به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته المپیک برگزار می‌شود.
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.