مراسم اختتامیه لیگ‌های برتر قایقرانی -هتل المپیک؛ صالحی‌امیری: قایقرانی در مسیر جهش قرار گرفته سهرابیان: موفقیت امروز حاصل زحمات همه عزیزان است

مراسم اختتامیه لیگ‌های برتر قایقرانی -هتل المپیک؛ صالحی‌امیری: قایقرانی در مسیر جهش قرار گرفته سهرابیان: موفقیت امروز حاصل زحمات همه عزیزان است
مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولین ورزشی کشور برگزار شد.
 
 
به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مراسم اختتامیه لیگ های برتر قایقرانی و اهدای جوایز تیم های برتر با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مسئولین ورزش کشور، مسئولین فدراسیون، اصحاب رسانه و مدیران، مربیان و ورزشکاران باشگاه‌های قایقرانی برگزار شد.
 
در این مراسم کاپ‌های قهرمانی لیگ‌های آبهای آرام، اسلالوم، دراگون‌بوت و روئینگ در بخش بانوان به تیم‌های برتر اهدا شد. 
 
تقدیر از باشگاه‌های شرکت‌کننده، عوامل برگزاری، داوران و امتیازآورترین ورزشکاران لیگ دیگر برنامه‌ای بود که با حضور رئیس کمیته ملی المپیک صورت گرفت. 
 
 
 
رضا صالحی امیری رئیس کیمته ملی المپیک در این مراسم اظهار داشت: امروز جای صحبتی نیست، نسلی جوان و پرحرارت از دختران و پسران برای جشن گرفتن این‌جا هستند. احسان حدادی هم به احترام خانواده بزرگ قایقرانی به این‌جا آمده. قایقرانی در مسیر جهش قرار گرفته و آینده ورزش قهرمانی خواهد بود. سهرابیان عزم و اراده‌اش را جمع کرده تا قایقرانی بر بلندای قله دماوند بدرخشد. نسل جدیدی رویش کرده تا با اراده قوی، این فدراسیون را به یکی از ۳ فدراسیون تراز کشور تبدیل کنند. چیزی که امروز در مسیر حرکت قایقرانی بوده، محصول تلاش‌های همین شماست که باید قدردان باشیم.
وی ادامه داد: دختران این فدراسیون انگیزه بسیاری دارند و این برجسته هست. اگر امروز درخت قایقرانی سبز است و میوه می‌دهد و مجللی و ملایی و آقامیرزایی می‌درخشند، به خاطر ریشه‌های پیشکسوت‌هاست.
صالحی امیری با اشاره به تعویق بازیهای آسیایی گفت: اتفاق بازی‌های آسیایی آغاز یک راه است و پایان مسیر نیست. فخری سرپرست ماست و امروز جلسات کاری‌اش را داشته. هرروز جلسات داریم و وقفه‌ای یک ساله رخ داده که مثل المپیک طبیعی هم هست و نباید در عزم و اراده خانواده ورزش قهرمانی خللی ایجاد شود. قایقرانی می‌تواند پرچمدار ۲۰۲۳ باشد و این قول را سهرابیان هم داده. عزت و افتخار و هویت را این رشته برای ایرانیان به ارمغان خواهد آورد. مسیری که آغاز شده، به درخشش در المپیک پاریس هم می‌رسد و باید روزی در سالنی بزرگ‌تر جشن بگیریم.
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر حمایت از قایقرانی گفت: این رشته به حمایت وزارت، کمیته و افراد توانا نیاز دارد. تجهیزات گرانقیمت و حساس، زیرساختهای موردنیاز و همه به هزینه‌های ارزش و ریالی نیاز دارد که با حمایت ممکن است. تقریبا هر روز با سهرابیان در ارتباطم و از اتفاقات مطلع می‌شوم. وقتی یک جامعه در حال حرکت به قله موفقیت است، همه باید حمایت کنیم. باید از بانوان حرف بزنیم، آن‌ها علاوه بر انگیزه، در مجامع بیرونی پرستیژ ایران هستند. دختران باید بیشتر مورد حمایت باشند. پیامی داریم؛ قایقرانی اولویت ورزش ماست و به این خانواده می‌بالیم.
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.