حضور دکتر صالحی امیری درمراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جام جهانی تیراندازی برزیل

حضور دکتر صالحی امیری درمراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جام جهانی تیراندازی برزیل
دکتر صالحی امیری به همراه نصراله سجادی در مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جام جهانی تیراندازی برزیل حضور یافتند .
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، این مراسم با حضور سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رییس کمیته ، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، ملی‌پوشان تیراندازی و کادر فنی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه در سالن آمفی‌تئاتر فدراسیون تیراندازی برگزار شد.
 
دکتر صالحی امیری در این مراسم اظهار داشت:  در ابتدا از پولادگر، کاظمی‌پور و همه کسانی که برای توسعه و تعالی ورزش کشور تلاش می کنند قدردانی می‌کنم. تیراندازی در آغاز جهش است و همه باید در این مسیر به برادر عزیزمان آقای قربانی کمک کنند. همچنین باید از همه‌کسانی که در گذشته زحمت کشیدند از جمله دادگر، مبینی و همه قدرشناسی کرد. 
وی در ادامه افزود: آقای قربانی روحیه تحولی بالایی دارد و انگیزه او در این سن از یک جوان ۲۰ ساله بیشتر است. وی در هر نقطه بوده منشا تحول بوده است.وی همه سختی های نظام را در همه سنگرها قدم به قدم طی کرد و امروز باور دارم در تیراندازی سرنوشت خوبی را رقم می‌زند. 
رئیس کمیته ملی المپیک یادآوری کرد: تیراندازی امروز در رده های اول ورزش ماست و در آینده جزو سه رشته اول ما خواهد بود. بعلاوه دختران تیرانداز ما همواره برای کشور غرور آفرین بودند و علاوه بر کسب مدال برای کشور هویت ایجاد می‌کنند. تیراندازی ثابت کرده عدالت جنسیتی وجود دارد و زمینه رشد دختران به اندازه پسران فراهم است و این یک‌امتیاز برای فدراسیون است و باید تقویت شود.
وی یادآوری کرد: تیراندازی می تواند در هانگژوی ۲۰۲۳ و المپیک پاریس ۲۰۲۴ به کاروان ایران انرژی جدید تزریق کند. نسل جوان و با انگیزه ما در هر رویداد اعتبار ورزش خواهند بود و چراغ تیراندازی در هانگژو و پاریس به قدری می درخشد که همه از آن تعریف خواهند کرد.
صالحی‌امیری با اشاره به اینکه  کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک همه وظیفه خدمت به ورزش را داریم ، گفت: تلاش می کنیم در این وظیفه تعلل نکنیم و همین‌جا اعلام می کنم بخشی از هزینه اعزام تیم با باکو را تقبل می‌کنیم‌. در این چهار سال گذشته من و همکارانم در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک یک روز نبود که دغدغه ورزش را نداشته باشیم. رییس فدراسیون هم ارتباطات ملی خوبی دارد به همین دلیل است که می‌گویم این رشته در مسیر خوبی قرار دارد.
 
وی در پایان گفت: ما شاهد بودیم وقتی جواد فروغی پرچم‌ایران را بالا برد یک‌ملت احساس شادی غرور کرد. تیراندازان ما در المپیک  تلاش کردند و ما هم قدردان این زحمات هستیم‌‌.
 
در پایان این مراسم از تیراندازان اعزامی به مسابقات جام جهانی برزیل و کادر فنی   تجلیل بعمل آمد.
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.