دستاوردهای شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک در سال 1400؛ چاپ 14 عنوان کتاب و اجرایی شدن 5 مورد پژوهش

دستاوردهای شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک در سال 1400؛ چاپ 14 عنوان کتاب و اجرایی شدن 5 مورد پژوهش
به منظور بررسی اقدامات انجام گرفته در سال 1400 و بحث و تصمیم گیری در خصوص موضوعات جدید، نخستین جلسه شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک در سال جدید در قالب بیست یکمین جلسه شورا تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این جلسه که روز گذشته و با حضور اکثریت اعضاء در کمیته ملی المپیک تشکیل شد، دکتر ناهید کریمی دبیر شورای مذکور به ارائه گزارشی کامل از عملکرد شورا در سال 1400 پرداخت.
در این گزارش به 37 مورد کتاب که طی سال گذشته به شورا پیشنهاد گردید اشاره شد که با توجه به اهداف، مأموریت و نیازهای سازمان های المپیکی، 14 عنوان کتاب مورد تصویب و حمایت شورا برای چاپ، با مجوز نشر کمیته ملی المپیک قرار گرفت.
در همین راستا به طور کلی طی سال گذشته، 4050 جلد کتاب منتشر و تعداد قابل توجهی از آنها در اختیار فدراسیون های ورزشی و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان استان ها قرار گرفت.
دکتر ناهید کریمی در ادامه گزارش عملکرد شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک در سال 1400، تعداد پژوهش های پیشنهاد شده به شورا در سال گذشته را 27 مورد عنوان کرد که 5 مورد آن پس از داوری، اصلاح و ثبت در سامانه سمات، طی عقد قراردادی وارد مرحله اجرا شد.
در ادامه این جلسه، حاضرین ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای قابل توجه شورا در زمینه نشر و پژوهش، به ضرورت ارائه گزارش مذکور در جلسه آتی هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک تأکید کردند.
بحث و تبادل نظر در خصوص هشت مورد دستور جلسه جدید مشمول پیشنهاد کتاب، پژوهش، طرح و تصمیم‌گیری در خصوص موارد داوری شده باقیمانده از سال گذشته از دیگر موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.