المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان/ برزیل؛کسب ۴ مدال طلا و برنز در روز اول تکواندو ناشنوایان

المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان/ برزیل؛کسب ۴ مدال طلا و برنز در روز اول تکواندو ناشنوایان

تکواندوکاران ایران در اوزان اول و سوم ۴ مدال طلا و برنز کسب کردند.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ در ادامه مسابقات تکواندو المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در شهر کاشیاس دوسول برزیل، از صبح دیروز - شنبه ۱۷ اردیبهشت مسابقات اوزان اول و سوم مردان و زنان برگزار شد و در پایان علیرضا شریفی منش و فاطمه زهرا زلیکانی مدال طلا و مرضیه خوش احوال و بهزاد امیری مدال برنز کسب ‌کردند.

نتایج مسابقات امروز:
مرضیه خوش احوال وزن ۴۹ کیلوگرم :
در دیدار اول با نتیجه ۷ بر ۵ حریفی از اوکراین را شکست داد، در مسابقه دوم ۲۸ بر ۳ تکواندوکار قزاقستان را شکست داد، در نیمه نهایی مغلوب حریف ترک شد و پس از برتری ۳۰ بر ۷ مقابل تکواندوکار از کره به مدال برنز رسید.

فاطمه زهرا زلیکانی وزن ۵۷ کیلوگرم:
در مسابقه اول خود مقابل حریف یونانی ۱۵ - ۳ پیروز شد ، در نیمه نهایی ۱۹- ۱۸ تکواندوکار ازبک را مغلوب کرد و به فینال رسید و پس از شکست ۲۴ - ۱۶ حریف ترک ،مدال طلای المپیک را به دست آورد.


علیرضا شریفی منش وزن ۵۸ کیلوگرم :
پس از قرعه استراحت،  در دیدار سخت حریف یونانی را در راند طلایی ۱۴ - ۱۲ شکست داد ، در نیمه نهایی تکواندوکار قزاقستان را ۱۹ - ۱۴ شکست داد و فینالیست شد و برای کسب مدال طلا تکواندوکار ترک را ۲۳ - ۱۶ شکست داد و قهرمان المپیک شد.

بهزاد امیری وزن ۶۸ کیلوگرم :
در دیدار اول خود به دلیل سر وزن نرسیدن حریف کوبایی برنده اعلام شد ، در مسابقه دوم ۱۹ بر ۸ تکواندوکار قدر کره را شکست داد ، در نیمه نهایی و در راند طلایی برابر حریف یونانی مغلوب شد و از راهیابی به فینال بازماند و در رده بندی تکواندوکار ونزوئلا را ۲۰ - ۳ شکست داد و به مدال برنز رسید.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۶:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.