رقابت‌های گزینشی المپیک نوجوانان- ازبکستان؛آزادکاران امروز به مصاف رقبای خود می روند

مراسم وزن‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک نوجوانان در قاره آسیا عصر دیروز برگزار شد و 5 کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود را شناختند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در وزن 46 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر حضور دارند مهران شیخی در دور نخست به مصاف حریفی از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی‌گیران هند و قزاقستان روبرو خواهد شد.
در وزن 54 کیلوگرم جواد ضیایی در دور اول با کشتی‌گیری از ویتنام روبرو می‌شود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی‌گیران تاجیکستان و تایلند مبارزه خواهد کرد، در این وزن 15 کشتی‌گیر حضور دارند.
در وزن 63 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر حضور دارند رضا رجبعلیان در دور نخست با کشتی‌گیری از امارات پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده کشتی‌گیران تاجیکستان و تایلند روبرو می‌شود.
در وزن 76 کیلوگرم شاهین ضعیف تن در دور اول با قرعه استراحت روبر است و در دور دوم به مصاف کشتی‌گیری از هندوستان می‌رود، در این وزن 10 کشتی‌گیر حضور دارند.
در وزن 100 کیلوگرم که 9 کشتی‌گیر حضور دارند امیررضا بابایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کشتی‌گیری از قزاقستان روبرو می‌شود.
این رقابت‌ها از ساعت 15  به وقت تاشکند و با حضور کشتی‌گیرانی از 18 کشور آسیایی آغاز می‌شود و فرداشب در پایان مسابقات هر کشور حداکثر دو سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک نوجوانان سنگاپور را کسب می‌کند. این سهمیه‌ها از آن کشتی‌گیرانی می‌شود که صاحب مدال طلا شوند.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۷:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.