در حاشیه نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا صورت گرفت؛حیدر فرمان در دیدار با صالحی امیری:ارتباط خوب و صمیمانه ای بین OCA و کمیته ملی المپیک ایران وجود دارد

در حاشیه نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا صورت گرفت؛حیدر فرمان در دیدار با صالحی امیری:ارتباط خوب و صمیمانه ای بین OCA و کمیته ملی المپیک ایران وجود دارد
 دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که جهت حضور در هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به  تاشکند سفر کرده بود عصر امروز با حیدر فرمان مدیر بخش رویدادها و بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا دیدار و گفتگو کرد.
 
  به گزارش روابط عمومی کمیته  ملی المپیک؛  در دیدار دکتر صالحی امیری با حیدر فرمان درخصوص همکاری دوجانبه مباحث مهمی مطرح شد.
همچنین حیدرفرمان ضمن تشکر از حمایت های کمیته ملی المپیک از توسعه کوراش در ایران قول داد تا در فرصت مناسب برای پیگیری همکاری های  دوجانبه به ایران سفر خواهد کرد.
حیدرفرمان تاکید کرد رشته کوراش در رویدادهای مختلف مدال آور خواهد بود و از حمایت ایران از این رشته تقدیر بسیار کرد.
وی تصریح کرد، همکاری دوجانبه ای که بین کمیته ملی المپیک ایران با شورای المپیک آسیا وجود دارد بسیار قابل توجه و صمیمانه است و در واقع افزایش دیدارهای مسیولین کمیته با اعضای شورای المپیک آسیا و پیگیریشان برای حل و فصل برخی مشکلات و حمایت از فدراسیون ها تاثیر بسزایی در این باره داشته است.
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.