مسابقات جودو نوجوانان و جوانان آسیا - تایلند؛یک طلا، یک نقره و 2 برنز برای ایران بدست آمد

نخستین روز مسابقات جودو قهرمانی جوانان آسیا با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز از سوی نمایندگان ایران همراه بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در این رقابت ها که به میزبانی بانکوک تایلند جریان دارد در وزن 55- کیلوگرم احسان بهرامیان با گذشتن از سد نمایندگان هند و تایلند به نیمه نهایی رسید. این جودوکار برای رسیدن فینال حریفی از ازبکستان را شکست داد؛ اما در نهایت به نماینده قزاقستان باخت و نقره گرفت.
در وزن 60-کیلوگرم قاسم نوری زاده ابتدا نماینده تایوان و به دنبال آن حریفی از ترکمنستان را شکست داد. او در دور نیمه نهایی توانست جودوکار قزاقستان را شکست دهد و در فینال با ضربه فنی حریف مغول خود نخستین مدال طلای جوانان ایران را بدست آورد.
در وزن 66- کیلوگرم سعید مولایی ابتدا نماینده یمن را برد؛‌ اما نتوانست از پس حریف قزاق خود برآید و راهی جدول بازنده ها شد. او در این جدول نماینده هند و کره شمالی را مغلوب کرد و برنز گرفت.
در وزن 73- کیلوگرم امیر خادمیان بعد از یک دور استراحت، حریفی از ازبکستان را برد. او در نیمه نهایی نتوانست از پس حریف قزاق خود برآید و راهی جدول بازنده ها شد. خادمیان در این جدول با شکست نماینده سوریه برنز گرفت.

در قسمت بانوان و در وزن 63- کیلوگرم سحر آقایی یک دور استراحت کرد و سپس به نماینده ترکمنستان باخت و به جدول بازنده ها رفت؛ و در این مرحله نیز با یک شکست دیگر حذف شد.
در وزن 70- کیلوگرم صبا کرم علی بعد از یک دور استراحت در وقت طلایی مقابل حریفی از ازبکستان باخت و به جدول بازنده ها سقوط کرد تا با با قبول شکست برابر حریف بعدی از گردونه مسابقات حذف شود.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۶:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.