پیگیری دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نجات غریق در بندرعباس

پیگیری دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نجات غریق در بندرعباس
 
دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نجات غریق در هر دو بخش آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات جهانی به میزبانی بندرعباس در حال پیگیری است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون نجات غریق و غواصی، تیم ملی نجات غریق که اسفندماه سال گذشته نخستین مرحله اردوی آماده خود را برگزار کرد از هفته گذشته وارد دومین مرحله اردوی تمرینی شده است. 
این اردو همزمان در دو بخش آقایان و بانوان تا ۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی هیات نجات غریق و غواصی استان هرمزگان و در بندرعباس پیگیری خواهد شد. 
امین شایسته نیکو، سامان سپید دست، سجاد سیادتی (تهران)، سید محمد حسینی، امیر ارسلان زارعی (فارس)، رضا قاسمی (اصفهان)،  هادی دریایی نژاد (بوشهر)، بهشاد علیزاده (مازندران)، امیر خراسانی (البرز) و محسن مهمان نواز (خراسان رضوی) ۱۰ اردونشین تیم ملی نجات غریق در بخش مردان هستند. 
در بخش بانوان هم فائزه آشورپور (خراسان رضوی)، کژان رستمی (کردستان)، راویس شهابی (کیش) و الهام کاکلی (البرز) ترکیب ۴ نفره اردونشینان را تشکیل می دهند.  
اردونشینان تیم ملی نجات غریق روزانه در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را دنبال می کنند. محمد ناظری و دکتر شادی قیاسی تمرینات این تیم در دو بخش آقایان و بانوان را زیر نظر دارند. 
دکتر محمد رواسی زاده دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز به منظور نظارت بر روند پیگیری تمرینات اردونشینان تیم ملی در محل اردوی آنها حاضر شده است. 
تیم ملی نجات غریق و غواصی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی آماده می شود. این رقابت ها اواخر شهریورماه به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.