به رغم درخشش در مسابقات جهانی باکو؛دست مشتزنان از سهمیه المپیک نوجوانان کوتاه ماند

به رغم درخشش در مسابقات جهانی باکو؛دست مشتزنان از سهمیه المپیک نوجوانان کوتاه ماند
در حالی پرونده تیم ملی بوکس جوانان کشورمان در مسابقات جهانی آذربایجان، بدون کسب مدال و سهمیه بسته شد که بنا بر گفته اکبر احدی مربی تیم ملی، مشتزنان جوان نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در ادامه رقابتهای جهانی بوکس آذربایجان که جنبه کسب سهمیه المپیک نوجوانان را نیز داشت  9 مشتزن جوان کشورمان که در واقع نخستین سفر بین المللی خود را تجربه می کردند از دور رقابتها حذف شدند.
در این مسابقات بیژن خجسته، سالار غلامی و پیام خاک رنگین که با غلبه بر حریفان خود تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بودند تا در صورت پبروزی برنزشان قطعی شود با شکست از مشتزنان قدرتمند کوبایی از دور رقابتها حذف شدند.
اکبر احدی مربی تیم ملی بزرگسالان ضمن مطلوب دانستن نتایج مشتزنان جوان کشورمان در باکو می گوید:خیلی از این بچه ها برای اولین بار شانس حضور درمسابقات بین المللی را داشتندچه رسد به جهانی، ولی همین که حریفانی از کشورهای اوکراین و ازبکستان و اکوادو را می برند کار کوچکی نیست .
مربی تیم ملی بزرگسالان در ادامه تصریح کرد :بازیکنان ما حتی می توانستند مدال هم بگیرند ولی اگر به سد مشتزنان  قدرتمند کوبا نمی خوردند مطمئنا در این رقابتها مدال هم می گرفتند.
گفتنی است :در این رقابتها هر کشور تنها سه سهمیه برای المپیک نوجوانان سنگاپور می تواند کسب که بدین ترتیب دست مشتزنان جوان ما به رغم درخشش در این رقابتها از مدال کوتاه ماند.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۳:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.