اعزام تیم‌های منتخب دو و میدانی کشورمان به مسابقات بین‌المللی

اعزام تیم‌های منتخب دو و میدانی کشورمان به مسابقات بین‌المللی
تیم‌های منتخب دو و میدانی کشورمان به منظور کسب آمادگی لازم جهت شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، با توجه به در پیش بودن سه رویداد مهم رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جهان(اورگان۲۰۲۲)،بازی‌های کشورهای اسلامی(قونیه۲۰۲۲) و بازی‌های آسیایی(هانگژو۲۰۲۲)تعدادی از ورزشکاران دو و میدانی در قالب تیم‌های منتخب این رشته ورزشی جهت کسب آمادگی‌های لازم به منظور حضوری مقتدرانه در این میادین به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند.
 
بر همین اساس اولین تیم منتخب دو و میدانی کشورمان متشکل از قهرمانان این رشته ورزشی در مواد مختلف و در بخش بانوان اواخر اردیبهشت ماه راهی کشور آذربایجان خواهد شد.
 
دومین مقصد ورزشکاران منتخب دو و میدانی کشور قرقیزستان برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرقیزستان خواهد بود.
 
همچنین تیم دیگری از کشورمان اوایل تیرماه جاری به کشور قزاقستان خواهد رفت تا با شرکت در این مسابقات به آمادگی لازم جهت حضور پررنگ در رقابتهای پیش‌رو دست یابد.
 
 گفتنی نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی کشور(خرم‌آباد۱۴۰۱) ومسابقات بین المللی امام رضاعلیه السلام توسط ورزشکاران ملاک انتخاب دو و میدانی کاران جهت شرکت در این رقابت‌های بین‌المللی است.
 
 
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.