به منظور حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو2022،اعضای تیم ملی ووشو تست آمادگی جسمانی دادند

به منظور حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو2022،اعضای تیم ملی ووشو تست آمادگی جسمانی دادند
 
اعضای تیم ملی ووشو تست آمادگی جسمانی دادند
صبح امروز اردونشینان تیم ملی ووشو آقایان در دو بخش تالو و ساندا در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران حاضر در اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشو که این مرحله از اردوهای آماده سازی خود را از 20 فروردین، به صورت متمرکز و در آکادمی ملی ووشو آغاز کرده اند، صبح امروز و ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
اعضای تیم ملی ساندا در این اردو را، در وزن ۵۶- کیلوگرم: حسام محمدزاده و مهدی کرمانی، در وزن ۶۰- کیلوگرم: شجاع پناهی و سعید جاوید، در وزن ۶۵- کیلوگرم: عرفان آهنگریان و رضا عبداللهی، در وزن ۷۰- کیلوگرم: محسن محمدسیفی و محمد مهدی رضایی و در وزن ۷۵- کیلوگرم: علی خورشیدی و حمیدرضا سهندی تشکیل دادند.
همچنین در بخش تالو نیز محمدعلی مجیری، سامان احمدی، طاها بدیعی، سیدمحمد حسینی، شاهین‌ بنی‌طالبی و مصطفی حسن‌زاده ورزشکاران حاضر در اردوهای آماده سازی این تیم می باشند.
شایان ذکر است تمرینات تیم ملی ووشو در بخش ساندا زیر نظر علی دهقان و امیر اوجاقی مربیان این تیم و تالوی مردان نیز با هدایت فرشاد عربی آماده حضور در بازی های آسیایی می شوند.
لازم به ذکر است دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک و در جریان برگزاری این آزمون، دقایق کوتاهی را با اعضای کادرفنی و ورزشکاران این تیم به گفتگو نشست و در جریان شرایط اردویی و آمادگی اعضای این تیم قرار گرفت.
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.