جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیای میانه و انتخابی قهرمانی آسیا؛اعضای تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیای میانه و انتخابی قهرمانی آسیا؛اعضای تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان تست دادند


صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، دعوت شدگان به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در سال 1401 در حضور مهران احدی سرمربی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، مهران احدی که از دی ماه 1400 سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته است در خصوص اردوهای آماده سازی و آزمون مذکور گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان از ابتدای دی ماه سال گذشته و با دعوت از 10 بازیکن برتر رنکینگ کشوری در این رده سنی آغاز شد.
در ادامه و با اضافه شدن 1 نفر در رده سنی 9 تا 11 سال (هوپس) و دو نفر از ورزشکاران فعال و مستعد که پیرو اجرای طرح فدراسیون تنیس روی میز توسط هیأت های استانی به کادر فنی معرفی شدند، هم اکنون نخستین اردوی آماده سازی این تیم در سال جدید با حضور 13 ورزشکار در حال پیگیری است.
وی افزود: این مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان که از روز گذشته و به میزبانی سالن پینگ پنگ شهید عضدی مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شده است به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد.
مهران احدی در ادامه گفت: اعضای تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان که صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند، اوایل خردادماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیای میانه که در کشور قزاقستان برگزار خواهد شد و حکم انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا در این رده سنی را دارد شرکت می کنند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در ادامه به مسابقات کانتاندر   (WTT star contender)یکی از معتبرترین رویدادهای بین المللی که زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزار شد اشاره کرد و ابراز داشت: در این مسابقات که اسفندماه 1400 برگزار شد، تیم ما با کسب یک طلا در رده سنی کمتر از 11 سال، یک طلا و یک نقره در سنین زیر 13 سال و یک طلا یک نقره و دو برنز در رده سنی زیر 15 سال موفق به افتخار آفرینی برای ایران شدند.
شایان ذکر است علاوه بر مهران احدی، رضا وفایی راد به عنوان مربی تیم، جواد شفیعی رئیس کمیته آمادگی جسمانی فدراسیون، دکتر  رضا بهتری بدنساز، محسن پروازی روان‌شناس تیم، کیوان رمضانی به عنوان سرپرست اردو و مجتبی غنبری (عضو مرکز پردازش اطلاعات) دیگر اعضای کادر فنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می دهند.
کامران کریمی، رضا شریعتی، سینا قریشیان، پارسا معصومی، محمدرضا نشاطی، علی اصغر سربخشیان، نیما نقوی، محمد حسن حبیبی، کمیل نیک نژاد، بنیامین فرجی، رامین شاه علی، فراز شکیبا و احسان شریعتی اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز را تشکیل می دهند که صبح امروز در آزمون های مذکور حضور یافتند.

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.