پس از کسب مقام چهارم در مسابقات قهرمانی آسیا؛اژدهاسواران ایران امروز برای کسب مدال مسابقه می دهند

مسابقات دراگون بت قهرمانی آسیا از دیروز 10 اردیبهشت ماه در چین با حضور ملی پوشان کشورمان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، در چارچوب رقابتهای قهرمانی آسیا قایقرانان تیمهای سنگاپور، تایلند، ژاپن، کره جنوبی، ایران، هند، ماکائو، چین تایپه، گوآم، هنگ کنگ، استرالیا ، چین الف و چین ب از دیروز به مصاف هم رفتند.
در قایق 22 نفره مسافت 200 متر که صبح دیروز برگزار شد ملی پوشان دختر و پسر کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند و در نهایت مقام ششمی را از آن خود کردند در این مسابقه در بخش بانوان چین الف ، استرالیا و سنگاپور اول تا سوم شدند و در بخش آقایان نیز چین الف، چین تایپه و تایلند مکانهای اول تا سوم را به دست آوردند.
بعدازظهر دیروز نیز ملی پوشان کشورمان در قایق 12 نفره مسافت 200 متر به مصاف حریفان خود رفتند و در هر 2 بخش آقایان و بانوان در رده پنجم ایستادند. کشورهای چین الف، ماکائو و استرالیا در بخش بانوان و چین ب، چین الف و ماکائو در بخش آقایان اول تا سوم شدند.
امروز صبح نیز مسابقات قایق 22 نفره مسافت 500 متر برگزار شد و قایقرانان کشورمان در بخش بانوان در فینال A بعد از تیمهای چین الف، ماکائو و استرالیا در مکان چهارم جدول ایستادند و در بخش آقایان نیز چین الف، چین تایپه و چین ب اول تا سوم شدند و ملی پوشان کشورمان رده چهارم را به دست آوردند.
عباس محمدعلی سرمربی تیم ملی آقایان و جان پری گریفس سرمربی تیم بانوان که از نتایج به دست آمده رضایت دارند ، معتقدند : با توجه به تمرینات کمی که در مدت یکماه قایقرانان تیم ملی انجام داده اند نتایج قابل قبولی به دست آورده اند.
آنها می گویند: در این یکماه بخشی از تمرینات بدنسازی و ایجاد هماهنگی بین پاروزنان چپ و راست تیم انجام شده ولی با این وجود شرایط تیم خوب است و ما امیدواریم فردا جزء 3 تیم اول باشیم قایقرانان در حالی مقام چهارم و پنجم را از آن خود کردند که کشور صاحب قدرت این رشته در آسیا چین با دو تیم در این مسابقات حضور داشت و از نظر من بچه ها نتایج خوبی از خود بجا گذاشتند
اژدهاسوران کشورمان بعدازظهر امروز در قایق 12 نفره مسافت 500 متر و فردا در مسافت 5000 متر برای کسب مدال با حریفان خود مسابقه خواهند داد.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.