بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی واترپلو و فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی واترپلو و فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو
دکتر صالحی امیری و هیئت همراه با حضور در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ابتدا از اردوی تیم ملی واترپلو بازدید و با کادر فنی و ملی پوشان گفتگو کردند و سپس با محسن رضوانی رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار کرد: مجموعه شنا، شیرجه و واتر پلو در مسیر جهش است. ارزیابی تیم فنی ما آقایان سجادی،  فخری و رحیمی این است که  فدراسیون و سه رشته حمایت شوند، در بازی های هانگژو می درخشند و بعد در رویدادهای بزرگ تر و مهمتر نیز خواهند درخشید. آقای رضوانی قول داد تیم واترپلو  در فینال بازی های آسیایی خواهد بود. 
 
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه افزود : واترپلو مربی خارجی داشت و ما هم حمایت ارزی کردیم و حالا مربی خوشنام خارجی از خرداد بر می گردد و تا شهریور کنار تیم واترپلو خواهد بود. واقعیت این است این رشته ها پر هزینه هستند و نیاز به اردو های خارجی دارند تا با حریفان رقابت کنند. چین و قزاقستان رقبای جدی هستند. اگر این رشته ها حمایت شوند می توانند در آینده برای جایگاه های بالاتر روی آنها حساب کرد. ما به عنوان کمیته ملی المپیک متعهد هستیم حمایت کنیم تا این فدراسیون در هانگژو بدرخشد.  

شنا

 
در ادامه محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز بیان کرد: کرونا و تعطیلی ورزش، آسیب جدی به همه رشته هابخصوص رشته های آبی زد.  تیم واترپلو ما دو سال در هیچ مسابقه‌ رسمی شرکت نکرد اما همه اعضای تیم هم قسم شدند که در بازی های آسیایی دست به کار بزرگی بزنند‌. 
وی افزود: ما سه رشته داریم و علاوه بر آن در شنای هنری بانوان ورزشکاران زیادی داریم اگر حمایت شویم این ورزش پایه متحول می شود.
وی در پایان تاکید کرد: من همیشه گفتم اگر کشوری شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک قوی داشته باشد در ورزش موفق خواهد بود.

لازم به توضیح است در این بازدید دکتر نصراله سجادی مشاور عالی ریاست کمیته ، دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازیهای کشورهای اسلامی و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی هانگژو نیز رئیس کمیته ملی المپیک را همراهی کردند .

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.