بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون بوکس

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون بوکس
دکتر سید رضا صالحی امیری به همراه دکتر نصرالله سجادی مشاور عالی،دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و جمعی از مدیران کمیته صبح امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین) از فدراسیون بوکس بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژور، اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های کشورهای اسلامی ضمن بازدید از فدراسیون بوکس با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
دکتر صالحی امیری ضمن تقدیر از زحمات مسئولین فدراسیون بوکس اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده  رونمایی از   تندیس 14مفاخر فوتبال را در سالن همایش های صدا و سیما و همچنین پس از ماه مبارک رمضان مراسم رونمایی دیگری در سالن استاد فارسی داریم در خلال این مراسم ها و یا  در برنامه ای جداگانه به مناسبت ولادت امام رضا در یک برنامه زنده تلویزیونی  می توانیم از دانیال شه بخش تقدیر کنیم.
 
وی تاکید کرد: اینکه انتظار داشته باشیم بخاطر موفقیت های ورزشکارانمان (بوکس) بیگانه ها تشویقمان کنند منطقی نیست اما برای همه مردم عزیز مدال دانیال شه بخش که  بعد از ۸۶ سال در سطح جهانی بود بخصوص توسط دانیال که از نقطه محرومی به این مدال رسید ارزشمند است.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت : انتخابات تمام شد و چهارسال دیگر آقای ثوری حضور دارند و هدایت تیم ملی بر عهده  استکی است اگر قرار است ذهنتان درگیر حواشی شود از پاریس و آسیایی بازخواهید ماند خواهش میکنم حاشیه ها را از ذهن حذف کنید و به اصل قضیه بپردازید.
 
دکتر صالحی امیری با تاکید بر نگاه حمایتی کمیته ملی المپیک اظهار داشت :فخری و سجادی و سایرین همه شاهد هستند ما از بوکس به نیکی یاد میکنیم کارنامه درخشانی دارید ، نباید  انتظار داشت بیرونی ها و بیگانه ها از موفقیت شما خوشحال باشند.
 
وی تاکید کرد:این استراتژی افراد غیر منطقی است که شما را از متن به حاشیه بکشند.  حضور ما یک هدف دارد که بوکس در اولویت ما است و از امیدهای ما در هانگژو است و انشالله در پاریس ۲۰۲۴ روی سکو بروید.
در ادامه  حسین ثوری رئیس بوکس  ضمن تشکر از مسئولین کمیته ملی المپیک برای حضور در فدراسیون اظهار داشت :ما در این مدت سختی بسیاری کشیدیم و به صراحت میگویم استکی و سایر همکاران خیلی زحمت کشیدنداما خوشبختانه کمیته ملی المپیک در همین شرایط فراتر از انتظار به ما کمک کردو برای ما مایه دلگرمی بود، بخصوص در بحث اعزام ها حمایت خوبی از بوکس کردند و این برای ما بسیار ارزشمند بود.
 
وی ادامه داد: بعد از ۸۶ سال دانیال شه بخش مدال جهانی کسب کرد  و این مدال خیلی هارا به تکاپو انداخت و باعث شد حاشیه های مطرح شود که در نتیجه تجلیل شایسته ای از دانیال و مربی اش نشد .
 
ثوری با اشاره به موفقیت های کسب شده در رشته بوکس افزود  :سال گذشته ۲۲ مدال در آسیا و جهان گرفتیم در ارتش های جهان هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین بار بود مدال گرفتیم، با قاطعیت میگویم یکسال مدال های ما برابر ۱۵ سال مدال های دیگران بود.
 
رئیس فدراسیون بوکس ادامه داد : برای بازی های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس برنامه ریزی دقیقی داریم و میدانیم که در چه مسیری حرکت کنیم؛ با توجه به اینکه تعداد سهمیه ها به شدت پایین آمده است کار سختی پیش رو داریم اما بسیار امیدوار و مدعی هستیم، چون روند رو به رشد را حس کردیم و به طور حتم در آسیا حرف برای گفتن داریم.
 
وی ضمن ارائه گزارشی از اردوها و شرایط انتخابی تیم های ملی و سایر برنامه ها برای بازی های آسیایی گفت: امیدوارم که باتوجه به پتانسیلی  که داریم ان شاءالله نماینده بوکس را در فینال خواهید دید.
 
 ثوری افزود: نسبت به  دوره قبل برخلاف جاکارتا که حتی ما بوکسور مناسب برای اعزام هم نداشتیم و ترجیح میدادیم که اعزام نداشته باشیم اما در حال حاضر به قدری شرایط مساعد است و در تمام گروه های سنی ما بوکسور تربیت کرده ایم که  حتی برترین بوکسورهای ما که مدال آوران آسیایی و جهانی هستند نیز حاشیه امنیت ندارند.
 
ویدر خاتمه ضمن تشکر مجدد از مسئولین کمیته ملی المپیک گفت : عیدی ما حضور دکتر صالحی امیری و هیئت همراهشان در فدراسیون بوکس و دیدار با این عزیزان است،  امروز به شدت نیازمند حمایت های کمیته هستیم چراکه ما حتی برای برگزاری  اردوها نیز مشکلات فراوان داریم.
 
 
 
پیمان فخری  رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز با اشاره به اردوهای مشترک  بوکس که با کشورهای دیگر برگزار میکند و باعث پیشرفت شده است گفت: بارقه کسب مدال در آسیایی بیشتر شده است قول می دهیم هر گونه کمکی نیاز باشد در اختیارشان بگذاریم البته حجم ورودی ما به خوابگاه ها بسیار زیاد است البته دوستان همکاری بسیار خوبی با ما دارند و خوشبختانه مشکلی نداریم.
 
 در ادامه دکتر سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک با ابراز خوشحالی از نتایج کسب شده در رشته بوکس اظهار داشت : جاکاراتا که میخواستیم برویم با مسئولان بوکس نشست داشتیم که چه نتیجه ای میگیریم حتی نمی توانستیم ۳ نفر بفرستیم خوشحالم که از ۲۰۱۸ تا امروز در این چهارسال در تمام پایه ها بوکس رشد کرده است و حضور استکی بسیار موثر بوده و عاشق کارش است مثل ثوری هردو زحمت بسیار می کشند من هم به نتایج بوکس در هانگژو امیدوار هستم.
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.