دیدار دبیر کل جهانی ورئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا با دکتر صالحی امیری

دیدار دبیر کل جهانی ورئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا  با دکتر صالحی امیری

صبح  امروز"حلیم بن قادر" رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی  به همراه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو هیات اجرایی با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن بازدید از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر صالحی امیری در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به دبیرکل سپک تاکرای جهان پیشرفت این رشته را در ایران بسیار چشمگیر توصیف کرد و عنوان داشت با توجه به گرایش جوانان به این رشته و حمایت های آقای علیپور رئیس فدراسیون و عضو هیات اجرایی  که زحمات زیادی می کشند،کمیته ملی المپیک نیز حمایت های خوبی از آن دارد و با توجه به نیاز این رشته به تجهیزات ، از دبیرکل فدراسیون جهانی  که رئیس کنفدراسیون آسیا نیز هست خواستار حمایت بیشتر از این رشته مفرح هستیم .
دکتر صالحی امیری تصریح کرد: با اشاره به گستردگی این رشته در کشور پهناور ایران و فعالیت جوانان در این رشته چه بعنوان ورزشکار و چه در بخش داوران و مربیان از دبیرکل فدراسیون جهانی  انتظار داریم  تا عرصه فعالیت این علاقمندان در سطح  قاره ای و جهانی را با حمایت هایشان گستره بیشتری بدهد  وحمایت فدراسیون جهانی برای کسب کرسی های بین المللی را برای نمایندگان ایران خواستاریم.
در ادامه علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از موفقیت ها و فعالیتهای این انجمن عنوان داشت:امیدواریم  سپک تاکرا در بازیهای آسیایی هانگژو نتیجه بهتری نسبت به دوره قبل کسب  کند و از حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک در این باره تقدیر و تشکر می کنیم.
سپس دبیر کل جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا عنوان داشت: از رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می کنم که وقتشان را در اختیار ما گذاشتند من برای دومین بار است به ایران سفر می کنم ،۲۰ سال پیش در ایران هیچ ورزشکاری در سپک تاکرا وجود نداشت اما در حال حاضرایران یکی از قدرت های این رشته در جهان و آسیاست و خوشحالم از اینکه نفرات بسیاری بعنوان ورزشکار ، داور و مربی در سطح بین المللی در این رشته  فعالیت می کنند و در حال حاضر ۳۰ داور بین المللی داریم و به شخصه همیشه از ایران حمایت کرده و خواهم کرد.
حلیم بن قادر  دبیر کل فدراسیون جهانی تصریح کرد:در ماه جولای همزمان با مسابقات جهانی سپک تاکرا ، کنگره جهانی داریم و از دکتر صالحی امیری دعوت می کنیم به عنوان مهمان ویژه در این کنگره شرکت نمایند البته در بخش مدیریتی و حضور زنان در این بخش ، به توانایی زنان ایرانی در ورزش واقفیم و این مهم هست که در پست های مدیریتی حضور داشته باشند ما حجاب بانوان در این رشته را تایید کردیم  و حضور بانوان مسلمان در سپک تاکرا برای ما افتخار است .
وی در خاتمه گفت:۴۰۰ توپ و تور به شما هدیه می دهیم،این رشته ارزان است ما تلاش می کنیم که در حوزه غرب آسیا ایران قدرت اصلی باشد.
در این دیدار پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو،فرید فتاحیان مدیر بین الملل کمیته،محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی،"سهراب آزاد" رییس انجمن سپک تاکرای ایران و نایب رییس کنفدراسیون آسیا و "علی فولادی راد" دبیر انجمن و عضو کمیته فنی آسیا و جمعی از مدیران کمیته  نیز حضور داشتند.


۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.