حضور رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس در فدراسیون ووشو/ فرودین: مجلس توجه ویژه‌ای به ووشو دارد

حضور رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس در فدراسیون ووشو/ فرودین: مجلس توجه ویژه‌ای به ووشو دارد

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‌‎وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به مقل از سایت فدراسیون ووشو، محمدمهدی فرودین نماینده مردم محترم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین استان فارس و رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس ضمن حضور در محل فدراسیون ووشو با امیرصدیقی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی با بیان اینکه همواره فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی را رصد می‌‎کند، اظهار داشت: سال جاری، به واسطه برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، سال پراهمیتی برای ورزش کشور است. می‌دانیم که همواره ووشو در سبد مدال آوری کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی نقش پررنگی داشته، به همین دلیل تلاش می‌کنیم که حمایت‌های خوبی از این رشته ورزشی در آستانه برگزاری این پیکارهای مهم داشته باشیم.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس گفت: امروز کشورهای خارجی و دشمنان قسم خورده ایران به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که قطعا درخشش زنان و مردان ایران عزیز در بازی‌های پیش رو، می‌تواند پاسخ محکمی به آنها باشد.

فرودین تاکید کرد: می‌دانیم که اتفاقات خوبی در ووشو رخ داده است و مسیری که این فدراسیون در آن گام گذاشته، چه در بعد توسعه همگانی و چه در بعد ورزش قهرمانی، راهی درست است. ووشو و کوراش به سبب درخشش در بعد قهرمانی، نیازمند توجه و حمایت است تا ضمن حفظ جایگاه خود، آن را ارتقاء بدهد. مجلس برخود واجب می‌داند این حمایت از رشته مدال آور و موفق ووشو را داشته باشد تا ووشو بتواند به مدال آوری کاروان ایران در این بازی‌های پیش رو کمک کند.

همچنین امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی مجلس انقلابی به ویژه فراکسیون ورزش و جوانان، خواستار توجه حداکثری نسبت به فدراسیون ووشو شد.

محمدمهدی فرودین نماینده مردم محترم حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین استان فارس در این دیدار با سامان احمدی و مصطفی حسن‌‎زاده، ملی‌‎پوشان تالو استان فارس نیز گفت‌‎وگو داشت و طی آن، دغدغه‌‎های این دو ملی‌پوش را شنید و قول‌‎های مساعدی در راستای رفع آن موارد داد.

مجید ملکی مدیر تیم‌های ملی و محمد نجف‌‎پور نیز در این نشست صمیمانه حضور داشتند.

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.