پایگاه کونگ‌فو ایرانی در امارات راه‌اندازی می‌شود

از سوی اتحادیه انجمن‌های کونگ‌فو جهان، نخستین پایگاه رسمی این رشته در امارات راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ووکا به عنوان تنها نماینده رشته های ایران در اجلاس اسپرت اکورد در دبی، ضمن رایزنی‌های متعدد برای راهیابی این رشته به گایسف، اولین پایگاه رسمی کونگ فو ایرانی را در امارات برنامه ریزی کرد.
علی منتظری، رئیس اتحادیه انجمن های کونگ فو جهان و رئیس فدراسیون ایران که برای شرکت در اجلاس گایسف به دوبی سفر کرده بود، در دیدار با مدیر عامل اسپرت اکورد، رئیس گایسف، رئیس فدراسیون جهانی کشتی، رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی موی‌تای، رئیس کمیته ملی المپیک اوکراین، رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی کندو به معرفی کونگ فو ایرانی پرداخت.
او روز گذشته با مربیان ایرانی کونگ فو توآ در امارات دیدار و درباره راه اندازی اولین پایگاه ووکا در این کشور گفت و گو کرد.
با توجه به فعالیت 2 باشگاه در شارژه و دوبی توسط مربیان ایرانی باسابقه، مقرر شد تا ضمن حمایت از این مربیان در راه گسترش این رشته در امارات، شرایط راه اندازی اولین پایگاه رسمی ووکا با همکاری نماینده آسیایی اتحادیه انجمن های کونگ جهان فراهم شود.
مربیان بسیاری در سرار جهان به تدریس کونگ فو ایرانی مشغول هستند که مجموعه ووکا درصدد است با ایجاد امکانات و به وجود آوردن بستر مناسب با هماهنگ سازی این مربیان نسبت به توسعه این رشته گام های موثری بردارد.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.