دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون و تیم های ملی اسکیت

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون و تیم های ملی اسکیت
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با هیئت همراه ظهر امروز (دوشنبه 22فروردین) از اردوی تیم ملی اسکیت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس، پیمان فخری سرپرت کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو  امروز با حضور در فدراسیون اسکیت از تمرینات و آماده سازی تیم ملی بازدید و با مجید هنرجو، رییس فدراسیون اسکیت رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

دکتر صالحی امیری در این بازدید و در جمع ملی‌پوشان اسکیت اظهار داشت: اسکیت رشته جذاب و مردمی است و علاقه به مندی آن زیاد است، چراکه رشته کم هزینه و قابل دسترسی است  و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد و باید همه دست به دست هم دهیم و  هدف گذاری کنیم تا ظرفیت این رشته را در ایران افزایش دهیم.
وی ادامه داد: البته از آنجاییکه علاقه مندی به اسکیت در دختران بیشتر است باید تلاش شود که تعداد دختران در این رشته نیز افزایش پیدا کند، اگر ما به دخترانمان اعتماد کنیم به طور حتم انگیزه شان از پسران بیشتر است.
رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز انگیزه لازم برای حمایت از کل فدراسیون در دو بخش دختران و پسران را دارند اما قطعا انگیزه ما برای حمایت از دختران بیشتر است.
وی ادامه داد: من از آقای فخری پرسیدم که ظرفیت اسکیت در بازی های آسیایی چند نفر است که گفت شش نفر و من در خواست کردم دو نفر دیگر اضافه شود و تعداد اعزامی های اسکیت به بازی‌های آسیایی هشت نفر شود. ما وظیفه داریم حمایت بیشتری کنیم.

 

بازدید دکتر صالحی امیری تیم ملی اسکیت دختران

وی افزود: در نشست امروز در مورد تجهیزات توافقاتی  داشتیم و ما به تعهدات خود عمل می کنیم، همچنین درخصوص پیست و استاندارد کردن آن، من با شرکت توسعه گفتگو خواهم کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد:همچنین در جلسه ای که برای بودجه دارید، در مورد تجهیزات هم صحبت کنید. البته من دخالت نمی کنم و با آقای سجادی و فخری باید به توافق برسید و هر تصمیمی گرفته  شود را به من اعلام می کنند و ترتیب اثر می دهم البته این توافق تا بازی های آسیایی است و پس از آن دوباره تصمیم گیری خواهیم کرد. شخصا به آینده اسکیت خوش بین هستم البته باید قدردان نفرات قبلی هم بود.

صالحی امیری در مورد پرداخت بودجه در سال گذشته گفت: ما در سال ۱۴۰۰، میزان ۱۵۸ درصد از تعهد خود که یک و نیم برابر بودجه مصوب بود را انجام دادیم و به فدراسیون ها کمک مالی کردیم.

 

بازدید دکتر صالحی امیری از تیم ملی اسکیت پسران

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت در دیدار با دکتر صالحی امیری گفت: ورزش کشور یک نفر دلسوز دارد، امیدوارم در آینده هم بتوانیم از کمک‌های شما بهره‌مند شویم. چهار رشته ما در بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت. دو رشته ما حتما مدال خواهند گرفت اما رنگ آن را نمی‌گویم چون کشورهای دیگر هم بیکار نیستند و کار می‌کنند. ما هر روز رکوردهای  رقبا را بررسی می کنیم اما نظرمان این است که امکان گرفتن مدال وجود دارد.
وی در مورد مشکلات ورزشکاران اسکیت بیان کرد: مشکل ورزشکاران ما تجهیزات است و با آنها صحبت کنید این را می‌گویند و مصرف چرخ آنها بسیار بالا است، همچنین زمینی که داریم رنگ ندارد و باید رنگ شود که با زمین‌هایی که مسابقه می‌دهیم، همخوانی داشته باشد.

رئیس فدراسیون اسکیت افزود: قصد داریم در بخش سرعت  از دو بازیکن رده بالای جهان استفاده کنیم که کنار بازیکنان ما باشند تا رقابت ایجاد شود، کارهای اداری آن را انجام می‌دهیم و از کمیته‌ ملی المپیک کمک می‌گیریم؛ همچنین با مربی کلمبیا هم مذاکره‌ای داشتیم که دو، سه هفته به ایران بیاید و اعلام کرده آموزش‌هایی را به مربیان ایرانی می‌دهد‌.  

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.