افتتاح اولین آکادمی بین المللی تکواندو با حضور سعید لو و چو

افتتاح اولین آکادمی بین المللی تکواندو با حضور سعید لو و چو
نخستین مرکز جهانی تکواندو با حضور دکتر علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی ، دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو ، جمعی از مسئولین و قهرمانان این رشته رسماً‌ در روز پنجشنبه افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در مراسم فوق که بعد از ظهر پنجشنبه انجام شد رییس فدراسیون تکواندو کشورمان افتتاح و راه اندازی مرکز جهانی تکواندو درایران را اعتباری برای این رشته ورشی در کشور توصیف کرد و گفت: امیدواریم با چنین مرکزی زمینه رشد و گسترش این رشته در ایران و کشورهای اطراف را بیش از پیش فراهم کنیم .
سید محمد پولادگر در مراسم افتتاحیه نخستین مرکز جهانی تکواندو با بیان اینکه این روز یکی از به یاد ماندنی ترین روزها برای تکواندو ایران خواهد بود ، افتتاح چنین مرکزی را در کشور حاصل تلاش خانواده بزرگ تکواندو دانست .
وی افزود: این تلاشهای درعرصه های مهم بین المللی و جهانی این فرصت را به ایران داد تا دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اعتماد کامل مجوز احداث نخستین مرکز جهانی تکواندو را به ایران بدهد.
عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو ادامه داد: خوشبختانه با حمایتهای دکتر سعیدلو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی این مرکز پیش از تاریخی که فدراسیون جهانی مقرر نموده بود راه اندازی و به بهره برداری رسید. به این ترتیب این مرکز یکی ازمراکز دهگانه اکادمی بین امللی تکواندو در جهان است که باعث افتخار واعتبار بیشتر تکواندو ایران در اقصی نقاط جهان به ویژه در خاورمیانه و غرب آسیا خواهد شد.
وی با اشاره به نقش مهم آکادمی بین المللی تکواندو در رشد کمی و کیفی تکواندو در ایران و سایر کشورهای جهان گفت: قطعا وجود چنین امکاناتی درایران زمینه ساز ارتقاء سطح فنی این رشته در ایران اسلامی و کشورهای منطقه خواهد شد
وی به اقدامات فدراسیون در جهت علمی نمودن رشته تکواندو در ایران اشاره کرد و با بیان اینکه هم اکنون بیش از 120 دانشجوی دوره کاردانی دانشگاه علمی و کاربردی دانشجوی رشته تکواندو هستند اظهارداشت: هم اکنون بین دانشگاه ایران و کره تعاملات علمی بسیار گسترده ای وجود دارد .
وی در پایان از حمایتهای دکتر سعید لو رییس سازمان تربیت بدنی قدردانی کرد واظهار امیدواری کرد با وجود چنین مرکزی زمینه رشد و گسترش این رشته در دو بخش قهرمانی و فنی فراهم شود .
دکتر چو که در مراسم افتتاحیه ی نخستین مرکز جهانی تکواندو سخن می گفت، با ابراز خوشحالی از راه اندازی این اکادمی درایران توسعه تکواندو در ایران را مطلوب توصیف کردو گفت: تکواندو کاران ایرانی نه تنها در بعد قهرمانی بلکه از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارند ودرسالهای اخیر توانسته اند جایگاه مهمی را برخود در جهان کسب کنند.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در راه اندازی این مرکز در ایران گفت:در واقع حمایتهای دکتر سعیدلو از تکواندو چنین فرصتی را برای تکواندو ایران ، منطقه و جهان فراهم آورده است و دکتر سعید لو و من از اینکه چنین مرد اول ورزش ایران چنین تعامل سازنده ای با فدراسیون تکواندو دارند از ایشان قدردان و سپاسگزارم.
رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اشاره به رشد تکواندو درایران اظهارداشت: راه اندازی اکادمی بین المللی تکواندو در ایران ضمن اینکه می تواند جایگاه تکواندو ایران را در جهان ارتقاء و تثبیت نماید بلکه رشد وتوسعه این رشته را در سطح منطقه در پی خواهد داشت.






۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.