استکی: تمرین با قهرمانان المپیکی ازبک، تجربه خوبی برای بوکسورهای ایرانی بود/ مرحله جدید اردو از 27 فروردین‌ماه آغاز می‌شود

استکی: تمرین با قهرمانان المپیکی ازبک، تجربه خوبی برای بوکسورهای ایرانی بود/ مرحله جدید اردو از 27 فروردین‌ماه آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس ؛ سرمربی تیم‌ ملی بوکس کشورمان گفت: بیش از 50 بوکسور ازبکستان که از بهترین‌های این کشور هستند، در این اردو حضور داشتند، تمرینات مشترکی که پشت سر گذاشتیم بسیار مفید بود و ملی‌پوشان کشورمان تجربیات خوبی بدست آوردند.

تیم ملی بوکس کشورمان که برای حضور در رویدادهای سال‌جاری تمرینات آماده سازی خود را سپری می‌کند به منظور حضور پرقدرت در مسابقات پیش رو، روز 12 فروردین‌ماه وارد ازبکستان شد تا تمرینات مشترکی را با بوکسورهای این کشور پشت سر بگذارد.

ملی‌پوشان بوکس کشورمان فردا (یکشنبه – 21 فروردین‌ماه) آخرین تمرین خود با نمایندگان ازبکستان را برگزار می‌کنند و سپس به ایران بازمی‌گردند.

علیرضا استکی سرمربی تیم‌ملی بوکس کشورمان در خصوص این اردوی تمرینی گفت: اردوی پرباری را نسبت به اردوی قبلی در ارمنستان پشت سر گذاشتیم چراکه در دوره قبل با نفرات با تجربه‌ای حضور پیدا کردیم اما در این دوره شش بوکسور با تجربه به همراه داشتیم و شش نفر دیگر برای اولین بار بود که سفر برون مرزی را تجربه می‌کردند و  مهدی سرباز ملی‌پوش دیگر ما هم در مسابقات محدودی شرکت کرده بود.

وی افزود: در اردوی گذشته ازبکستان نیز برخی از ملی پوشان این کشور بعد از 4 روز تمرین با ما راهی روسیه شدند. در این دوره هم بخشی از نفرات ازبک در مسابقات رومانی حضور داشتند اما برخی دیگر از جمله دو قهرمان المپیک ریو با تیم ایران به تمرین پرداختند.

استکی تصریح کرد: برخی از بوکسورها دوره قبل حضور نداشتند اما بیش از 50 بوکسور ازبکستان که از بهترین‌های این کشور هستند، در این اردو بودند؛ تیم امید ازبکستان که چند ماه پیش موفق به کسب 10 مدال طلا در رویداد بین‌المللی همین کشور شد و قهرمانان المپیک ازبک نیز حضور داشتند؛ تمرینات مشترکی که پشت سر گذاشتیم بسیار مفید بود و ملی‌پوشان کشورمان تجربیات خوبی بدست آوردند.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان با اشاره به روند تمرینات گفت: در اردو با تیم ارمنستان سه بار تمرین بوکس داشتیم که تنها یک مرتبه آن با تیم اصلی بود اما در ازبکستان تاکنون پنج مرحله تمرینی را پشت سر گذاشتیم که هر کدام از بچه‌های ما با چهار یا پنج بوکسور ازبک تمرین کردند؛ دو تمرین دیگر هم باقی مانده که قرار است به صورت مسابقه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را کردیم تا بوکسورهای ایرانی با این نفرات تمرین کنند، بچه‎‌ها در این اردو از نظر روحی و روانی ارتقاء پیدا کردند و بدون شک تجربیاتی که در این تمرینات بدست آمد به بوکسورهای کشورمان در ادامه مسیر کمک خواهد کرد.

استکی در ادامه گفت: پس از بازگشت به ایران به ملی ‌پوشان پنج روز استراحت خواهیم داد و مرحله جدید تمرینات از ۲۷ فروردین‌ماه و به مدت دو هفته پیگیری می‌‎شود.
سرمربی تیم ملی بوکس در پایان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده اگر مشکلی نباشد رقابت‌های قهرمانی کشور را در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهیم کرد که خروجی این رقابت‌ها انتخاب دو تیم برای شرکت در رویدادهای پیش رو است و انشاءالله در ادامه تمرینات را برای حضور در بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی پیگیری می‌کنیم.

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.