پایان پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک

پایان پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان در آکادمی ملی المپیک

پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان که خود را برای حضور در المپیک تابستانی ناشنوایان آماده می‌کنند در آکادمی ملی المپیک پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، جودوکاران ناشنوای کشورمان پنجمین اردوی آماده سازی خود را جهت حضور در المپیک ناشنوایان، طی روزهای ۶ تا 15 فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک و زیرنظر محمدرضا لوئی مقدم سرمربی تیم و مصطفی نمکیان و شهرام نوش آبادی مربیان این تیم سپری کردند.
علی سلحشور، مهرداد صیدی، مسعود رستگار، حسین اله کریمی، امیر دفتری، علی دهقان، یوسف نوربخش و فربد سلیم نژاد اردونشینان این تیم هستند که تمرینات خود را در این مرحله از اردوها و در دو نوبت صبح و عصر در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
اعضای این تیم که تا روز اعزام به المپیک ناشنوایان دو اردوی دیگر را در آکادمی ملی المپیک پیش رو خواهند داشت، از شنبه 20 فروردین ماه وارد ششمین مرحله از اردوهای خود که به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت می شوند و پس از دو روز استراحت، اردوی متصل به اعزام این تیم برگزار خواهد شد.
سلحشور، صیدی، رستگار، کریمی و امیر دفتری پنج جودوکار اعزامی به المپیک تابستانی ناشنوایان هستند که در تاریخ 9 اردیبهشت ماه به کاشیاس دو سول برزیل محل برگزاری بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان اعزام خواهند شد.
گفتنی است المپیک ناشنوایان (Deaflympics) یک رویداد چند ورزشی است که به صورت چهار سال یک بار  (یک سال پس از بازی های المپیک اصلی) برگزار می شود.

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.