جهت حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو؛اردونشینان تیم ملی سپک تاکرا تست دادند

جهت حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو؛اردونشینان تیم ملی سپک تاکرا تست دادند

ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی سپک تاکرا که اردوهای آماده‌سازی خود را برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگ ژو در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند، در آزمون‌های آمادگی جسمانی این مجموعه حضور پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که پس از 2 سال وقفه به دلیل شیوع کرونا طی روزهای 19 تا 21 بهمن سال گذشته در استان زنجان برگزار شد، در نهایت 15 ورزشکار برتر جواز حضور در اردوی نخست و انتخابی این تیم را کسب کردند.
در پایان این اردوی انتخابی که به مدت 10 روز (17 تا 26 اسفند 1400) و به میزبانی شهر قصر شیرین کرمانشاه برگزار شد، 10 نفر به تشخیص کمیته فنی که در رأس آن رضا رستمی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا حضور داشت، به اردوهای آماده‌سازی این تیم دعوت شدند که از 10 فروردین ماه اردوی شبانه‌روزی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.
این نفرات روز گذشته در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی حضور یافتند.
محمد صفایی، مهدی قبادی، پدرام خداداده، مهرداد جعفری، رسول تندر و سینا رضایی از استان کرمانشاه، مجید غفاری از استان مرکزی، بنیامین کلته از گلستان و عارف غره‌باغی از استان زنجان اردونشینان تیم ملی سپک تاکرا در آکادمی ملی المپیک می‌باشند.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، اعضای این تیم پس از طی 6 مرحله اردو که تا 22 شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت، به 6 نفر تقلیل پیدا خواهند کرد تا در دو رشته چهار نفره و سه نفره بازی‌های آسیایی حضور یابند.
شایان ذکر است اعضای این تیم 5 مرحله از اردوهای خود را در آکادمی ملی المپیک و یک اردوی برون مرزی (یک ماهه) را نیز تیرماه و به میزبانی تایلند برگزار خواهند کرد.

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.