مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا؛2 طلا و 1 نقره به جمع مدال‌های ایران اضافه شد

مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا؛2 طلا و 1 نقره به جمع مدال‌های ایران اضافه شد
تیم ایران روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا را با کسب 2 مدال طلا و 1 نقره آغاز کرد.
 
به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی که از روز گذشته در تایلند آغاز شده امروز با برگزاری مسابقات مسافت 500 متر ادامه پیدا کرد.
 
در مسابقات امروز نیز قایقرانان کشورمان به مصاف حریفان رفتند.
 
در رقابت مقدماتی کایاک دونفره 500 متر مردان گروه دوم علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در رقابت با نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و تایلند در رده نخست قرار گرفت و مستقیما به فینال راه یافت.
 
با برگزاری مسابقه فینال کانوی یکنفره 500 متر بانوان پریسا محمدزاده با زمان 2:21.742 دقیقه در جایگاه پنجم قرار گرفت. در این رقابت قایقران تایلندی صاحب مدال طلا شد و نمایندگان ازبکستان، اندونزی و قزاقستان اول تا چهارم و نماینده هند ششم شد.
 
با برگزاری مسابقه مقدماتی کانوی چهارنفره مردان تیم ایران با ترکیب محمدنبی رضایی، عادل مجللی، ایمان پورعزیز و شاهو ناصری با زمان 1:58.046 دقیقه سوم شد و به نیمه نهایی راه یافت. در این رقابت قایقرانان قزاقستان و تایلند اول و دوم شدند. تیم ایران در دور نیمه‌نهایی این ماده سوم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند.
 
با برگزاری مسابقه فینال کانوی دونفره 500 متر بانوان پریسا محمدزاده و شیما داناپور پنجم شدند. در این رقابت قایقرانان ازبکستان صاحب مدال طلا شد و نمایندگان قزاقستان، تایلند و اندونزی اول تا چهارم و نماینده هند ششم شد.
 
عادل مجللی در فینال کانوی یکنفره 500 متر مردان در رقابت با حریفانی از چین تایپه، قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند و اندونزی جایگاه نخست را به دست آورد و اولین مدال طلای روز سوم را به خود اختصاص داد. در این مسابقه نمایندگان چین تایپه و قزاقستان دوم و سوم شدند.
 
پوریا شریفی در فینال کایاک یکنفره 500 متر مردان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، قرقیزستان، اندونزی، ازبکستان، قزاقستان و هنگ‌کنگ پس از نماینده تایلند و با اختلاف هزارم ثانیه دوم شد و به مدال نقره رسید. در این مسابقه نمایندگان چین تایپه در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
هدیه کاظمی در فینال کایاک یکنفره 500 متر بانوان با زمان 1:57.353 دقیقه بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای این ماده را به گردن آویخت. در این مسابقه نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و تایلند دوم تا چهارم شدند.
 
این رقابت‌ها امروز با برگزاری ادامه مسابقات مسافت 500 متر ادامه پیدا خواهد کرد.
۵ فروردین ۱۴۰۱ ۲۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.