مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی دختر آسیا / اولین برد تاریخ هندبال ایران مقابل قزاقستان در خاک این کشور و قطعی شدن مدال ایران

مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی دختر آسیا / اولین برد تاریخ هندبال ایران مقابل قزاقستان در خاک این کشور و قطعی شدن مدال ایران
تیم ملی نوجوانان دختر ایران در جریان مسابقات قهرمانی آسیا برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران مقابل قزاقستان به برتری رسیدند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران مقابل قزاقستان میزبان به میدان رفت و در نهایت شیر دختران ایران در این دیدار  توانستند با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ قزاقستان را از پیش رو بردارند و مدال خود را در این رویداد قطعی کنند.
 
نیمه اول این بازی با حساب ۱۰ بر ۱۰ مساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم ملی‌پوشان ایران توانستند با هماهنگی بهتر بازی را با حساب ۱۹ بر ۲۰ از آن خود کنند.
 
دختران ایران پیش از این همیشه و در همه رده‌های سنی مقابل قزاقستان شکست خورده‌ بودند و برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران این برد حاصل شد. 
 
ملی‌پوشان ایران پیش از این و در بازی اول مقابل ازبکستان با نتیجه ۴۴ بر ۳۵ به برتری رسیده بودند. آنها باید فردا اول فروردین از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هند بروند.
 
لازم به ذکر است رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا با حضور ۵ تیم ایران، قزاقستان، هند، ازبکستان و سوریه در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و ۲ تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ گرجستان را کسب می‌کنند.
۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.