رئیس فدراسیون اسکی:اسکی ایران توانایی کسب مدال در المپیک زمستانی را دارد

رئیس فدراسیون اسکی:اسکی ایران توانایی کسب مدال در المپیک زمستانی را دارد
در گذشته اسکی بازان ایران در میان 5 هزار نفر اول اسکی جهان بودند ولی الان به جمع 500 نفر اول پیوستند که همین امر بیانگر آنست که اسکی ایران توانایی کسب مدال در المپیک زمستانی را دارد.

عیس ساوه شمشکی، رئیس فدراسیون اسکی با بیان مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در قسمت آلپاین با 3 نماینده و صحرانوردی یک نماینده  در مسابقات المپیک 2010 ونکور کانادا   حضور خواهیم داشت و حتی برای شرکت قدرتمندانه در این رقابت ها چند اردوی برون مرزی برای اسکی بازان در نظر گرفته ایم.
وی ادامه داد:حضور بانوان اسکی باز ایران در مسابقات المپیک زمستانی و کسب رتبه زیر پانصد برای اسکی بازان ایران بیانگر رشد این رشته ورزشی در کشور است و به شخصه معتقدم اگر بودجه ما بیشتر شود حتی در المپیک مدال هم می گیریم.
رئیس فدراسیون در پایان تصریح کرد:با توجه به اینکه سال آینده مسابقات آسیایی قزاقستان را در نیز پیش داریم اسکی بازان بطور دائم در اردو و مسابقه بوده و همین امر باعث افزایش آمادگی اسکی بازان کشورمان خواهد شد.
ساوه شمشکی در پایان خاطر نشان کرد:قرار گرفتن اسکی بازان ایران در جمع 500 نفر اول جهان بیانگر رشد این رشته طی سالهای اخیر است فقط اگر مدال می خواهیم می توان با کمی افزایش بودجه و جذب مربی خارجی به آن دست یافت.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.