چهار کرسى بین المللى برای ایرانی‌ها در کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه/ صدیقی عضو هیأت رئیسه شد

چهار کرسى بین المللى برای ایرانی‌ها در کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه/ صدیقی عضو هیأت رئیسه شد

امیر صدیقى رئیس فدراسیون ووشو ایران به عنوان عضو هیأت رئیسه و رییس کمیته روابط بین‌الملل کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، مجمع عمومى و انتخاباتی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه بعدازظهر امروز (جمعه) در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد.

محمدرضا نصیری نژاد، رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو ایران به عنوان ناظر فدراسیون بین‌المللی کوراش و به نمایندگی از حیدر فرمان رئیس این فدراسیون در مجمع حضور داشت.

در پایان رأی گیری «کامیل روزیف» مجددًا به عنوان رئیس کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ایران نیز به عنوان عضو هیأت رئیسه و همچنین رییس کمیته روابط بین‌الملل این کنفدراسیون انتخاب شد.

کوروش خسرویار نیز به عنوان مدیر فنی (تکنیکال دایرکتور) انتخاب شد. مدیر‌ فنی به صورت مستقیم وارد هیأت رئیسه کنفدراسیون خواهد شد. با این حساب ایران داراى دو کرسى در هیات رییسه کنفدراسیون خواهد بود.

همچنین در مجمع امروز حامد عبدالملکی مدیر روابط عمومی فدراسیون ووشو ایران نیز به عضویت کمیسیون رسانه‌ای کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه درآمد.

در این مجمع اساسنامه جدید کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه و همچنین عضویت عربستان سعودی بعنوان عضو جدید به تصویب اعضا رسید.

۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.