همزمان با هفته جوان انجام شد؛ امضا تفاهم‌نامه همکاری سازمان تربیت بدنی ارتش و فدراسیون کوهنوردی

همزمان با هفته جوان انجام شد؛ امضا تفاهم‌نامه همکاری سازمان تربیت بدنی ارتش و فدراسیون کوهنوردی
تفاهم‌نامه‌ مشترک سازمان تربیت بدنی ارتش و فدراسیون کوهنوردی در جهت هم‌افزایی و همکاری‌های متقابل هر چه بیشتر و توسعه علمی و اصولی این رشته ورزشی امضا شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با حضور در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران،  با سرهنگ حسین امیدی، ریاست سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در محل سازمان تربیت بدنی ارتش انجام شد؛ تفاهم نامه‌ مشترک ما بین سازمان تربیت بدنی ارتش و فدراسیون در جهت هم‌افزایی و همکاری‌های متقابل هر چه بیشتر و توسعه علمی و اصولی این رشته ورزشی به امضا هر دو طرف رسید.
در متن این تفاهم نامه به استفاده از ظرفیت‌های موجود در خانواده بزرگ ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران و جامعه علاقه‌مند کوهنوردی کشور، ایجاد کمیته بقا در کوهستان با محوریت و نظارت ارتش در فدراسیون کوهنوردی، انجام برنامه‌های بین‌المللی مشترک و توجه به سیزم، همچنین برگزاری رویداد‌ها و طرح‌های عملیاتی و کاربردی ورزشی مشترک و توجه به بعد همگانی و عمومی این رشته تاکید شده است.
در این دیدار درباره برگزاری کارگاه‌ها، کلاس‌ها و دوره‌های مشترک و تخصصی ورزشی از جمله کلاس‌های مربیگری کوهنوردی و رشته های مختلف کوهستان در سطح خانواده بزرگ ارتش، نیروها و سازمان‌های تابعه ارتش و همچنین مراکز آموزشی از قبیل دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها بحث و تبادل نظر شد
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.