بابوئی، سکاندار فدراسیون ورزش دانش آموزی شد

بابوئی، سکاندار فدراسیون ورزش دانش آموزی شد
مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی صبح روز ۲۲ اسفندماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی اطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی ، مجمع عمومی انتخاب ریاست فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به ریاست دکتر صادق ستاری‌فرد معاون وزیر آموزش و پرورش و با حضور کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
در این مجمع فرشید ارمیان یکی از نامزدهای انتخابات دومین دوره مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اهداف کلان خود را در قالب حاکمیت برنامه محوری و تاکید بر خرد جمعی، تاکید بر جلب حمایت همه جانبه سازمان‌ها و ذینفعان کلیدی، افزایش هماهنگی‌های بین بخشی و برون سپاری فعالیت‌ها، ارتقا و تقویت ساختار فدراسیون هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی، توسعه منابع مالی پایدار و بازاریابی، تقویت جایگاه مندی و مرجعیت ورزش دانش‌آموزی در سطح ملی و بین المللی و توسعه فعالیت‌های علمی آموزشی پژوهشی و فرهنگی عنوان کرد.
همچنین حسین بابویی دیگر نامزد این مجمع تاکید کرد: براساس سند تحول بنیادین باید تربیت تمام ساحتی و تربیت متوازن و همه ساحته برای دانش‌آموزان ایجاد شود.
وی افزود: نگاه ما نیز به جشنواره‌ها و مسابقات این است که این رویدادها ابزاری برای تحقق تربیت تمام ساحتی صورت گیرد.
گفتنی است : در پایان مجمع حسین بابویی با ۴۰ رای در مقابل ۱۲ رای فرشید ارمیان به عنوان رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی انتخاب شد.
شایان ذکر است: با آرا مجمع شهامت عباسی و نرگس تقی‌زاده مقدم به عنوان نائب رئیس فدراسیون، صفدر سلطانی و لیلا علی محمدزاده به عنوان خبره ورزشی فدراسیون و آیت الله دهقان به عنوان نماینده هیات‌های استانی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب شدند.
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.