دیدار رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا با دکتر صالحی امیری

دیدار رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا با دکتر صالحی امیری

قیس عبدالله الظالعی رئیس اماراتی کنفدراسیون راگبی آسیا بهمراه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضوهیات اجرایی با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر سید رضا صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در این دیدار که دکترنصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت صالحی امیری ضمن خیر مقدم به رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا ابراز داشت:حضور  جنابعالی در راس کنفدراسیون آسیا برای راگبی ایران یک فرصت است و امیدوارم حمایت های لازم را از راگبی ایران داشته باشید.

وی افزود:رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی از مدیران زحمتکش و پرتوان کشور ماست و به رغم تحت پوشش داشتن بسیاری از انجمن های ورزشی مدال آور بخوبی آنها را مدیریت و از انجمن ها حمایت کرده است که انجمن راگبی یکی از آنهاست.

ریس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:از شما دو انتظارداریم نخست اینکه با توجه به رشد و توسعه راگبی در سالهای اخیر در ایران حتما در اهدا کرسی آسیایی سهمی برای زحمتکشان راگبی ایران در نظر داشته باشید و دیگر اینکه حمایت های فنی لازم همچون دوره های آموزشی،مربیگری و داوری  را از راگبی ایران داشته باشید و ما هعم متقابلا حمایت های لازم را از رشد و توسعه این رشته در کشور خواهیم داشت.

در ادامه رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا گفت:از شما ممنونم که ما را پذیرا شدید راگبی ایران طی سالهای اخیر رشد خوبی داشته است من بخوبی کشور ایران و توانایی راگبی شما را می شناسم و قطعا از شناختی که از شما دارم مطمئنا موفقیت کاروان ایران در المپیک 2024 را تضمین شده است.

 

 

 

وی در ادامه تصریح کرد:کسب مدال نقره و برنز در راگبی از سوی ایران بیانگر رشد و توسعه این رشته در سال های اخیر است و قطعا حمایت های لازم را از ایران خواهیم داشت و همانظور که به آقای علیپور گفتم حتیما حمایت های لازم را خواهیم داشت.

قیس عبداله خاطر نشان کرد:بخوبی می دانم که رئیس کمیته ملی المپیک حمایت های همه جانبه ای از فدراسیون ها ،حتی پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ایران دارد همین مسئله ما را در حمایت از راگبی شما دلگرم تر می کنند و مطمئن باشد ما هم از راگبی ایران حمایت کرد.

در ادامه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز از حمایت های کنفدراسیون راگبی آسیا از راگبی ایران تقدیر کرد و عنوان داشت آقای قیس عبدالله آمادگی خود را برای اعزام تیم ملی به اردوی خارجی اعلام داشت  و پس از گزارشی از موفقیت های راگبی ایران از حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون های ورزشی قدردانی نمود.میر مهدی حسینی رئیس انجمن راگبی نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و در دست اجرا ارائه نمود و از حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر کرد.

 

 

در خاتمه رئیس کنفدراسیون راگبی آسیا به همراه محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، دکتر سپیده گلیجانی مقدم مدیر موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک و مهرداد برزگریان معاون اجرایی موزه ملی ورزش دیدن کرد.

 

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.