دکتر صالحی امیری:ورزش قهرمانی کشور نیازمند تغییر از سخت افزار (سکو و مدال) به نرم افزار اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی شدن است

دکتر صالحی امیری:ورزش قهرمانی کشور نیازمند تغییر از سخت افزار (سکو و مدال) به نرم افزار اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی شدن است

  ورزش قهرمانی کشور نیازمند تغییر از سخت افزار (سکو و مدال) به نرم افزار اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی شدن است
صبح امروز و با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نشست شورای دانشگاه تهران به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، دکتر صالحی امیری در جریان این نشست ضمن تبریک و شادباش به مناسبت اعیاد شعبانیه و خوش آمدگویی به حاضرین، مجموعه آکادمی ملی المپیک را متعلق به اساتید و دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: آکادمی بزرگترین مرکز استاندارد تمرینات تیم های ملی شناخته می‌شود که از بخش هایی نظیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی و مرکز روانشناسی ورزشی تشکیل شده است.
وی افزود: این مجموعه که مرجعیت آموزش ورزش کشور را نیز بر عهده دارد، در چهار سال گذشته بالغ بر 370 دوره آموزشی علمی_کاربردی (داخلی و بین المللی) را با حضور اساتید برجسته برگزار کرده است.
دکتر صالحی امیری ضمن اشاره به اینکه ورزش قهرمانی کشور نیازمند تغییر از سخت افزار (سکو و مدال) به نرم افزار اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی شدن است گفت: ما علاوه بر توجه به کسب سکوهای قهرمانی، نیم نگاهی هم باید به هویت فرهنگی در ورزش داشته باشیم و از این منظر ما ورزش را منبع بزرگ تولید هویت، غرور و غیرت ملی می دانیم.
بنده به همراه همکارانم در چهار سال گذشته تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا ورزش را اجتماعی کرده و در متن جامعه بیاوریم.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان از اقدام رئیس دانشگاه تهران که مسئولیت بزرگترین و معتبرترین نهاد علمی کشور را بر عهده دارد، به جهت تشکیل دانشکده حکمرانی تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد دانشگاه تهران با این اقدام، پرچمدار تربیت رهبران آینده کشور شود.

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.