پیروزی مقتدرانه امیر سرخوش در مقابل نماینده آمریکا

پیروزی مقتدرانه امیر سرخوش در مقابل نماینده آمریکا
ملی پوش ارزنده کشورمان موفق شد با نتیجه 4 بر 0 نماینده ایالات متحده آمریکا را شکست دهد و مقتدرانه صعود خود به مرحله حذفی را مسجل نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ مسابقات اسنوکر انفرادی قهرمانی جهان به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری است و امیر سرخوش کاپیتان اسنوکر کشورمان در یک بازی درخشان موفق شد با نتیجه 4 بر 0 نماینده آمریکارا شکست دهد و صعود خود به مرحله حذفی مسابقات را مسجل نماید.
سرخوش روز گذشته نیز موفق شد منصور العبیدلی نماینده کشور میزبان را با نتیجه مشابه 4 بر 0 شکست دهد.
تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از امیر سرخوش، سیاوش مزینی و علی روشنی کیا برای حضور در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان با  هدایت کامران شهلا در این مسابقات حضور پیدا کرده است.
 
سیاوش مزینی دیگر نماینده خوب کشورمان در این مسابقات موفق شد تا در نخستین روز  بازی ها منصور البینالی دیگر نماینده قطر در این مسابقات را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست دهد و عصر امروز نیز حریف اسپانیایی را با نتیجه چهار بر یک شکست داد و صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرد.

علی روشنی کیا نیز با دو شکست دربرابر نمایندگان هند و قطر امکان صعود از گروه را از دست داد و فردا صبح در آخرین بازی خود در مقابل حریفی از کشور میانمار به میدان خواهد رفت.

رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان و آسیا ۱۵ لغایت ۲۰ اسفندمان به میزبانی کشور قط برگزار می شود.

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.