جمعه آغاز جام باشگاههای آسیا در خانه تکواندو

جمعه آغاز جام باشگاههای آسیا در خانه تکواندو
 
 
رقابتهای تکواندو یازدهمین دوره جام باشگاههای آسیا از روز جمعه 13 اسفندماه به میزبانی کشورمان در محل خانه تکواندو آغاز می شود. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا طی روزهای جمعه ۱۳ و شنبه ۱۴ اسفندماه با حضور210 تکواندوکار از کشورهای " ایران، قزاقستان، ازبکستان، هند، پاکستان، عراق، اردن، عمان، افغانستان، امارات و پناهندگان " در خانه تکواندو  به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
 
مسابقات بخش زنان با شرکت 64 تکواندوکار در کلیه اوزان جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و در بخش مردان نیز  146 هوگوپوش  شنبه ۱۴ اسفندماه به روی «شیء هاپ چانگ» می‌روند.
 
طبق برنامه اعلام شده، پذیرش تیم ها از  فردا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح آغاز  و تا ساعت ۱۳ ظهر ادامه خواهد داشت.
 
وزنکشی تکواندوکاران حاضر در این رقابتها طی ساعات ۱۶ و ۱۸ عصر  همان روز و  نیز جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم‌ها ساعت ۱۹ انجام خواهد شد. کلیه برنامه های فوق در خانه تکواندو برگزار می شود
 
 ایران  با شش تیم  در گروه مردان "تیم‌های شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن و فرمانیه"  و در گروه بانوان" فتح صدر البرز، لوزام خانگی کن و بیمه تجارت نو "  به مصاف رقبای خارجی خود می روند. 
 
مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20  ، 12 و 7/20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.