ملاقات آرش میراسماعیلی با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک عراق

ملاقات آرش میراسماعیلی با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک عراق
 
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان به همراه صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو و سید سمیرصادق الموسوی رئیس فدراسیون جودو کشور عراق با عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان و رعد حمودی رئیس کمیته ملی المپیک عراق امروز یازدهم اسفندماه ۱۴۰۰ در بغداد دیدار و گفت و گو کردند.
میراسماعیلی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان کشور عراق، اظهار داشت: من حامل سلام وزیر ورزش و جوانان و‌ رئیس کمیته ملی المپیک‌ ایران به شما هستم. خوشحالم که امروز با شما ملاقات میکنم و از اینکه یک فرد ورزشی و قهرمان که محبوبیت دارد، در راس ورزش کشور عراق است. این موضوع باعث خوشحالی است. وزیر ورزش و جوانان ما هم در ایران از قهرمانان و افتخار آفرینان رشته دو و میدانی است که تحصیلات آکادمیک دارد.
وی در ادامه افزود: ما دو کشور مسلمان و همسایه هستیم که باید برای ارتقا ورزش دو کشور تلاش کنیم. همان طور که مطلع هستید، تیم ملی جودو ایران در اردوی تمرینی مشترک با تیم ملی عراق و تونس حضور دارد. سمیر الموسوی از دوستان نزدیک من است. به عنوان رئیس فدراسیون جودو ایران و‌ دوست سمیر، هر کمکی برای پیشرفت جودو عراق نیاز باشد، انجام خواهم داد.
 
در ادامه این دیدار ، عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان کشور عراق نیز ضمن خیر مقدم به آرش میراسماعیلی و هیات همراه، اظهار داشت: امیدوارم با حضور تیم ملی جودو‌ ایران و کمک های فدراسیون جودو این کشور، شاهد رشد جودوی عراق باشیم.
 
وی از سیاست وزارت ورزش و جوانان کشور عراق برای بهره مندی از مربیان خارجی در رشته های مختلف یادکرد و عنوان کرد: با توجه به سطح ورزش ایران، قطعا از مربیان ایرانی، سهم زیادی در این بخش را به خود اختصاص خواهد داد.
 
در چارچوب این دیدار رسمی، میراسماعیلی با رعد حمودی رئیس کمیته ملی المپیک کشور عراق دیدار و گفت وگو کرد. 
 
میراسماعیلی در این دیدار اظهار داشت: ما طی یک ماه گذشته در سفری که مسولان کمیته ملی المپیک عراق به همراه برخی از روسای فدراسیون های مختلف ورزشی به ایران داشتند، تفاهم نامه ای با سمیرالموسوی رئیس فدراسیون جودو عراق بستیم.
 
رعد حمودی رئیس کمیته ملی المپیک کشور عراق در دیدار با آرش میراسماعیلی، گفت: جمهوری اسلامی ایران دوست و برادر ما است، وزیر ورزش و جوانان ایران و رئیس کمیته ملی المپیک ایران از دوستان با محبت ما هستند. ایران در ورزش کشور قدرتمندی است، کشوری است که میتواند به ورزش کشور عراق برای توسعه کمک کند. ما این موضوع را در سفری که به ایران داشتیم و با رئیس کمیته ملی المپیک ایران داشتیم، به خوبی متوجه شدیم،
امیدوارم با همکاری دو کشور که مثل برادر هستند، شاهد پیشرفت جودو عراق باشیم، از آرش میراسماعیلی به خاطر اعزام تیم ملی جودو ایران به اردوی مشترک و کمک برای توسعه جودوی عراق تشکر میکنم و خواستار ادامه این همکاری هستیم.
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.