مربی تیم ملی تکواندو بانوان:خوشحالم که از بانوان هوگوپوش انتظار کسب مدال دارند

با توجه به نخستین تجربه مبارزه تیمی کردن بچه ها و سطح بالای بازیها نمی توان در خصوص نتایج حضور بانوان تکواندو کار ایران در این رقابت ها پیش بینی خاصی کرد.

مینو مداح ، مربی تیم ملی تکواندو بانوان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در مرحله اول بچه ها را برای مسابقات رزمی می تایلند آماده کرده بودیم که به تعویق افتادن آن باعث شد تا تمرکزمان را بر روی مسابقات جهانی آذربایجان بگذاریم.
وی ادامه داد:از آن جائیکه بانوان تکواندو کار در قسمست مبارزات تیمی نخستین تجربه خودشان  به دست می آورند به همین دلیل نمی توان بر روی کسب نتیجه حساب باز کنیم چرا که به نظر من با توجه به تجربه حریفان کار سختی در پیش داریم.
مداح در پایان خاطر نشان کرد:پس از بازگشت از مسابقات جهانی آذربایجان و استراحتی کوتاه تمرینات بانوان هوگو پوش را برای شرکت در بازیهای رزمی تایلند و مسابقات کشورهای اسلامی آغاز می کنیم چرا که  نمی خواهیم حتی کوچکترین فرصت ها را برای به نمایش گذاشتن قدرت تکواندو بانوان ایران در عرصه برون مرزی از دست بدهیم مخصوصا که مدال بانوان تکواندو کار باعث ارتقا رنکینگ ایران در میان دیگر کشورها خواهد شد و از این بابت خوشحالم که از تیم ملی تکواندو بانوان هم انتظار کسب مدال دارند.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.