مجمع فوق العاده فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد

مجمع فوق العاده فدراسیون انجمنهای ورزشی برگزار شد

مجمع فوق العاده فدراسیون انجمنهای ورزشی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این مجمع به ریاست "سید محمد پولادگر" معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی؛ "عباس ناطق نوری" دبیر فدراسیون، خانم "طاهریان" نایب رییس کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر مشترک فدراسیونها، مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاهها و نهادها و ارگانها و شرکت روسای هیات انجمنهای ورزشی استانها بصورت وبینار و آنلاین برگزار شد.
در این مجمع اساسنامه جدید فدراسیونهای ورزشی، دستورالعمل وثاقت و امانت، دستور العمل کمیسیونهای ورزشکاران، مربیان و داوران با آرای اعضای مجمع به تصویب رسید.
همچنین با پیشنهاد رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی ، حضور روسای انجمنهای رشته های المپیکی و حاضر در بازیهای آسیایی در مجمع فدراسیون در این نشست به تصویب رسید.
در خلال این مجمع "محمد علیپور" رییس فدراسیون‌انجمنهای ورزشی با تقدیر از هیات های استانی گفت:هیات ها به واقع خط مقدم ورزش کشور هستند و آنها به تربیت ورزشکار و قهرمان، مربیان و داوران مبادرت میکنند و لازم است که از زحمات بی شائبه آنها تشکر و قدردانی کنیم.
وی همچنین با قدردانی از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان‌اظهار داشت: ورزش کشور با حضور دکتر سجادی به عنوان یک مدیر ورزشی و یک قهرمان کارنامه دار در مسیر توسعه و بالندگی قرار گرفته و این باعث افتخار ما است که فدراسیون انجمنهای ورزشی با نظر و دیدگاه ایشان تاسیس شده است.

۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.