جشنواره استعدادیابی رشته هاکی چمنی در بوستان ولایت تهران برگزار شد

جشنواره استعدادیابی رشته هاکی چمنی در بوستان ولایت تهران برگزار شد

 برنامه استعدادیابی و ترویج ورزش مهیج و المپیکی هاکی چمنی در بین جمع پر شور علاقمندان و شهروندان و ورزشکاران هاکی استان تهران در بوستان ولایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هاکی برنامه استعدادیابی و ترویج ورزش مهیج و المپیکی هاکی چمنی  در بین جمع پر شور علاقمندان و شهروندان و ورزشکاران هاکی استان تهران  در بوستان ولایت برگزار شد.
در این برنامه که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد، ابتدا توسط دکتر شیری رئیس کمیته استعداد یابی استان تهران توضیحاتی در خصوص ورزش المپیکی هاکی و اهداف این گونه برنامه ها به حاضرین ارائه شد.
در ادامه شرکت کنندگان به گروهای مختلف تقسیم و زیر نظر مربی بین المللی پاکستانی آقای خالد سلیم که مدتیست در کشورمان حضور دارد و دیگر مربیان کشورمان به آموزش و تمرین پرداختند.
در پایان بازیکنان در دو گروه جهت تشویق علاقمندان حاضر با یکدیگر به بازی پرداختند.
شایان ذکر است در این برنامه ورزشکاران هاکی استان تهران هم گرد هم آمده و مقرر گردید‌ بصورت پیوسته تمرینات آنها در این مکان‌ صورت گیرد. همچنین تعدادی از مستعدین هاکی توسط مربیان تیم ملی شناسایی به برنامه های بعدی دعوت شدند.
لازم بذکر است‌هدف از برگزاری این برنامه و ادامه مستمر آن ، تشکیل تیم های بانوان و آقایان در رده های سنی مختلف و حضور موفق در لیگ های کشوری می باشد .

۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.