حضور میراسماعیلی در کشور ترکیه/ امضا تفاهم نامه ای دیگر این بار با فدراسیون جودو ترکیه

حضور میراسماعیلی در کشور ترکیه/ امضا تفاهم نامه ای دیگر این بار با فدراسیون جودو ترکیه
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان روز گذشته چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ با دعوت رسمی "سزار هویسز" رئیس فدراسیون جودو کشور ترکیه راهی این کشور شد.
 
در بدو ورود میراسماعیلی به همراه مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم های ملی به ترکیه، رئیس فدراسیون جودو این کشور برای خوش آمد گویی به استقبال آنها آمد و از صبح امروز‌ پنج شنبه ۲۸ بهمن ماه جلسات به صورت رسمی آغاز شد.
 
در جلسه صبح امروز (پنج شنبه)میراسماعیلی با همتای ترکیه ای خود در محل فدراسیون جودو این کشور دیدار و گفت و گو داشت و در نهایت تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون جودو ایران و ترکیه امضا شد.
 
در این جلسه مقرر شد تا کمپ تمرینی مشترک تیم های ملی این دو کشور به زودی برگزار شود. ارتقا سطح فنی مربیان دو کشور از جمله توافقاتی بود که در این تفاهم نامه امضا شد. در پایان این جلسه ۳ ساعته، میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان از بخش های مختلف فدراسیون جودو ترکیه بازدید به عمل آورد.
 
وی در ادامه از زیر ساخت های جودو این کشور همچون، محل ساخت آکادمی جدید جودو، محل کمپ تیم های ملی، سالن بدنسازی و جودو این کشور بازدید کرد.
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.