در دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی عراق با مسئولین دو و میدانی کشورمان مطرح شد؛طالب الصفار:علاقه مندیم از تجربیات و پتانسیل ایران جهت رشد و توسعه دو و میدانی عراق استفاده کنیم

در دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی عراق با مسئولین دو و میدانی کشورمان مطرح شد؛طالب الصفار:علاقه مندیم از تجربیات و پتانسیل ایران جهت رشد و توسعه دو و میدانی عراق استفاده کنیم

رییس فدراسیون دو و میدانی عراق در دیدار رییس و مسئولین فدراسیون دو و میدانی کشورمان خواستار همکاری و همفکری بیشتر با دو و میدانی ایران شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دومیدانی،طالب الصفار رییس فدراسیون دو و میدانی عراق صبح امروز(یکشنبه)با حضور در محل فدراسیون دو و میدانی کشورمان ضمن دیدار و گفت‌وگو با هاشم صیامی رییس فدراسیون دو‌ و میدانی کشورمان با عقد تفاهم‌نامه همکاری خواستار همکاری و همفکری بیشتر با مسئولین دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران شد.
در این دیدار ابتدا طالب الصفار ضمن ابراز خورسندی از سفر به ایران و دیدار و با رییس و مسئولین فدراسیون دو و میدانی کشورمان اظهار داشت:فدراسیون دو و میدانی عراق علاقه‌مند است که با فدراسیون ایران همکاری بیشتری داشته باشد و از همفکری و تجربیات شما به منظور رشد و توسعه ورزش اول المپیک در عراق استفاده نماید.

وی افزود:ما آمادگی داریم در اولین فرصت نیز میزبان مسئولین دو‌و میدانی ایران در عراق باشیم تا بتوانیم با تعامل و همفکری یکدیگر تلاش خود را به منظور کسب کرسی‌های بین‌المللی شانه به شانه جمهوری اسلامی ایران آغاز نماییم.
طالب الصفار با اشاره به متن تفاهم نامه همکاری میان دو کشور تصریح کرد:خوشبختانه این تفاهم نامه بسیار خوب و مناسب تنظیم شده است و میتواند برای آینده همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.
رییس فدراسیون عراق خاطر نشان کرد:اعتقاد داریم پس از عقد این تفاهم‌نامه می‌توانیم به صورت سالیانه دیدارهای مشترکی را با یکدیگر به منظور همفکری و همکاری بیش از پیش داشته باشیم.همچنین پیشنهاد می‌کنم از این پس هر ساله رقابت‌های تدارکاتی و دوستانه را میان تیم‌های ملی دو کشور برگزار کنیم.
الصفار با اشاره به حضور ورزشکاران مطرح و خوش آتیه ‌در رده‌های سنی پایه در هر دو کشور ایران و عراق خواستار برگزاری مسابقات و اردوهای مشترک در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان شد.
در ادامه این دیدار هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان ضمن خوش آمدگویی به طالب الصفار در سخنانی خطاب به وی گفت:از پیشنهادات شما با کمال میل استقبال می‌کنیم زیرا این کار می‌تواند موجبات رشد و پیشرفت دو و میدانی را در هر دو کشور فراهم آورد.

وی افزود:سال آینده بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که می‌توانیم با همکاری یکدیگر و از آنجا که سهم دو کشور ایران و عراق از کسب مدال در این بازی‌ها کم است با این کار تعداد مدال‌های بیشتری را به دست آوریم.
صیامی خاطر نشان کرد:ما ورزشکاران خوبی داریم و شما نیز مربیان با کیفیتی را در اختیار دارید از این رو می‌توانیم با برگزاری اردوهای آماده‌سازی مشترک توان فنی قهرمانان هر دو کشور را افزایش دهیم.
 رییس فدراسیون کشورمان همچنین با اشاره به برگزاری اردوهای مشترک تمرینی در کشورمان گفت:در ایران تنوع آب‌وهوایی  بسیار خوبی وجود به طوری که ما می‌توانیم در تمام فصول سال و در اقصی نقاط کشور با توجه به نیاز بخش‌های مختلف دو و میدانی میزبان ورزشکاران عراقی باشیم.

 

صیامی در پایان خواستار شرکت تیم‌های ملی دو کشور در مسابقات قهرمانی کشور یکدیگر به صورت هرساله و در تمامی رده‌های سنی شد که این پیشنهاد با استقبال خوب رییس فدراسیون دو و میدانی عراق همراه شد.

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.