امضای تفاهم نامه مشترک فدراسیون کاراته ایران و عراق؛طباطبایی: آماده انتقال تجارب کاراته ایران به عراق هستیم

امضای تفاهم نامه مشترک فدراسیون کاراته ایران و عراق؛طباطبایی: آماده انتقال تجارب کاراته ایران به عراق هستیم

نشست مشترک روسای فدراسیون های کاراته ایران و عراق با هدف توسعه همکاری ها و ارتباطات فی مابین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته امروز میزبان عادل عیدان غیلان رئیس فدراسیون کاراته عراق در محل فدراسیون بود.
امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با محوریت برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری اردوهای تمرینی مشترک، برگزاری مسابقات دوستانه، همکاری در زمینه تأمین زیرساخت ها و تجهیزات تخصصی کاراته و همچنین همکاری در راستای حمایت از مواضع دو کشور در فدراسیون جهانی کاراته، از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

شایان ذکر است این نشست با همکاری کمیته ملی المپیک و همزمان با حضور رییس کمیته ملی المپیک عراق و جمعی از روسای فدراسیون های این کشور در ایران صورت گرفته است.
رییس فدراسیون کاراته عراق: ظرفیت های کاراته ایران بی نظیر است

عادل عیدان غیلان رییس فدراسیون کاراته عراق در این دیدار با اشاره به نقش پررنگ کاراته ایران در توسعه جهانی کاراته عنوان داشت: به دنبال تداوم برگزاری اردوهای مشترک تمرینی با قهرمانان کاراته ایران هستیم تا تیم ملی خود را برای مسابقات کاراته کشورهای عربی آماده کنیم.

وی افزود:فدراسیون های جهانی و آسیایی کاراته باید از این ظرفیت استفاده کنند و زمینه را برای بهره گیری از این ظرفیت ها فراهم نمایند.

عادل عیدان غیلان با اشاره به ظرفیت های بالای ایران در میزبانی رویدادهای بزرگ بین المللی کاراته خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط فراهم شود تا اواخر اسفندماه برای برپایی اردوی مشترک به تهران سفر کنیم.

وی در پایان بر ضرورت اجرای تفاهم نامه همکاری بین دو فدراسیون تأکید کرد.

طباطبایی: آماده انتقال تجارب کاراته ایران به عراق هستیم
سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته ایران در این دیدار با اشاره به جایگاه کاراته ایران در آسیا و جهان افزود: همکاری کاراته ایران و عراق دارای پیشینه ای طولانی است و ما در گذشته این افتخار را داشته ایم که میزبان ملی پوشان عراق برای برگزاری اردوهای مشترک تمرینی زیر نظر مربیان مطرح کشور بوده ایم؛ امری که آماده ایم آن را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

طباطبایی با اشاره ظرفیت های کاراته ایران برای میزبانی رویدادهای بین المللی افزود: طبق برنامه ریزی به عمل آمده در سال آینده به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی کاراته کشورهای اسلامی هستیم و از هم اکنون از کشور عراق برای حضور در این رویداد مهم بین المللی دعوت می کنیم.

وی در پایان در زمینه پایداری این ارتباطات ایجاد شده ابراز امیدواری کرد و خواستار حضور کاراته کاهای عراقی در لیگ های ایرانی شد و تاکید کرد: حضور کاراته کاهای عراقی در لیگ های ایرانی به ارتقای فنی کاراته عراق کمک خواهد کرد.

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.