در محل کمیته ملی المپیک صورت گرفت ؛ دیدار هیات بلند پایه ورزشی عراق با دکتر صالحی امیری

در محل کمیته ملی المپیک صورت گرفت ؛ دیدار هیات بلند پایه ورزشی عراق با دکتر صالحی امیری
هیات بلند پایه ورزشی از کشور عراق با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت و گو کردند .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ رعد حمودی سلمان رئیس کمیته ملی المپیک عراق ، حیثم عبدالحمید عبدالحافظ دبیرکل کمیته ملی المپیک عراق و احمد صبری ردام خزانه دار به همراه سفیر عراق در ایران با حضور در کمییته ملی المپیک با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل ، دکتر نصراله سجادی مشاور عالی و پیمان فخری  رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی دیدار و گفت و گو کردند . 
در این دیدار دکتر صالحی امیری ضمن خیر مقدم به همتای خود و هیات همراه برای حضور در ایران ابرازامیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته و حضور هیات بلند پایه ورزشی کشور عراق در این چند روز اتفاقات بسیار خوبی برای ورزش دو کشور به جریان خواهد افتاد . 
صالحی امیری با اشاره به دراختیار قرار دادن کلیه امکانات موجود ورزشی در ایران به ورزش و ورزشکاران عراقی افزود :  موفقیت ورزش کشور دوست و همسایه عراق  باعث خوشحالی ماست  به همین منظورآماده هستیم تا تمامی امکاناتمان در اختیارتان  قرار بگیرد تا مسیر پیشرفت شما هموارتر گردد . ما با همه ظرفیت در کنار شما و ورزش شما هستیم .
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه اضافه کرد : روسای فدراسیون شما با فدراسیون های متناظر خودشان در تهران دیدار داشتند ، من مطمئنم در خلال  امروز و فردا به توافقات خوبی خواهیم رسید . به همین منظور از آقای سفیر هم می خواهم خواهش کنم که یک نفر را مسئول پیگیری برای امورتوافق شده  قراردهند .
صالحی امیری با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری نشست های تخصصی روسای فدراسیون های 10 گانه دو کشور طی امروز و فردا ، روز های آتی با حضور ورزیر ورزش و جوانان و مسئولین ورزش کشور ایران نشستی مشترک برگزار وبه دنبال آن  آماده اجرا خواهیم بود  افزود : تبادل مربیان و اردوهای مشترک را آغاز می کنیم  و در ادامه ارزیابی از دستاوردها خواهیم داشت و مسیر را ادامه میدهیم . 
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی ایران ، این کشور را دارای پتانسیل بالایی برای برگزاری اردوها و دوره ها در تمامی ایام سال ارزیابی کرد و افزود : ما به دنبال توسعه ورزش دو کشور از طریق تمامی امکانات و پتانسیل های موجود هستیم . 
 
در ادامه این نشست رعد حمیدی رییس کمیته ملی المپیک ؛ ضمن تقدیر و تشکر از دکتر صالحی امیری و کلیه مدیران ورزشی حاضر در جمع ، از حضور در ایران ابراز خرسندی کرد و  افزود :  قطعا حضور ما در تهران فتح بابی برای ایجاد همکاری و همراهی بیشتر است . امروز در ایران آغاز پروژه های ورزشی است بعد از امضا تفاهم نامه در بغداد در حال اجرایی شدن  می باشد ؛ این به معنای تمایل حقیقی و جدی ما و تبادل امکانات و تجربیات طرفین در ورزش می باشد .
رئیس کمیته ملی المپیک عراق ادامه داد : تلاش می کنیم از پیشرفت هاو دستاوردهای ایران در ورزش استفاده کنیم و ورزش عراق را متحول کنیم . انتخاب ما برای استفاده از تجارب ایران بدلیل اشتراکات فرهنگی دیرینه دو کشور می باشد و امیدوارم این دستاوردهای مشترک به نتایج بسیار خوبی برای تحول ورزش دو کشور تبدیل شود 
وی در پایان بار دیگر از دعوت ، استقبال  و تبادل تجربیات ورزشی از دکتر صالحی امیری و کمیته ملی المپیک ایران تشکر کرد .
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.